Zijn er ook vrouwen die (te) snel klaarkomen?

Je hoort regelmatig dat mannen (te) snel klaarkomen. Zijn er ook vrouwen die dit hebben?

14 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus gewoon niet een half uur achter elkaar erin dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry ninteddy maar tis onzin wat je zegt. 15 minuten is heel erg weinig, tenzij jij het over een teenager hebt. Een vrouw hoeft niet 'op krachten komen' want gezien haar fysiologie verliest zij geen krachten bij het klaarkomen maar juist andersom. In tegendeel tot de man die 'op raakt' na ejaculatie en tijd/energie nodig hebt om weer op kracht te komen. Dus in dit zin het kan doorgaan tot zo lang de man het aan kan. Alleen één vrouwelijke 'rondje' kan soms halfuur duren. Het op een gegeven moment stoppen met vochtig zijn heeft ook niets te maken met hoe vrouwelijke vagina 'gebouwd' is. Vrouw blijft vochtig zo lang ze emotioneel en lichamelijk opgewonden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw hoeft niet ‘op krachten komen’ want gezien haar fysiologie verliest zij geen krachten bij het klaarkomen maar juist andersom.
---
Op adem komen, das weer iets anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo onzin Kashmir? Sluit wel aan bij de gemiddelde beleving. Doen al die mannen en vrouwen het dan fout omdat jij het beter weet? Vrouwen die geen kracht verliezen door klaarkomen? Mij kun je daarna bij elkaar dweilen hoor... Misschien doe je iets fout?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zei eerste keer ook duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En trouwens ik weet niet wat 'gemiddelde beleving' is en waarom zou ik me er aan moeten sluiten. Onzin is dat zij (ninteddy) denkt dat het is normaal 5-15 minuten voor een man. Natuurlijk, het kan zijn dat haar persoonlijke beleving zó is en misschien heeft ze gewoon nog nooit een man ontmoet die langer dan 15 minuten door kan gaan. Dat kan :D Maar dit is zeker niet normaal.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik citeer uit http://nl.wikipedia.org/wiki/Voortijdige_zaadlozing : "
Uit een onderzoek dat in de jaren '70 plaatsvond onder getrouwde koppels, kwam naar voren dat het gemiddeld 10 minuten duurde eer de man een orgasme had.
" Andere onderzoeken kwamen op twee minuten, of op drie minuten. Langer dan 15 minuten is dus zeker niet normaal. Korter is wel heel normaal. Maar Javid, als jij langer dan 15 minuten nodig hebt, hoeven jij en Marita nog geen zorgen te maken. Hoewel jij hiermee tot de uitzonderingen behoort, is er geen reden tot medisch ingrijpen. Zeker niet als jullie je er allebei lekker bij voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Medisch ingrijpen? LOL Cryo moet je nou zo jaloeus zijn? Ik zou me niet eens voorstellen, hoe het is om na een kwartiertje uit zijn. Marita zou het me ook niet kunnen vergeven :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS: ik spreek over kunnen, niet over nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cryo: me zorgen maken is wel het laatste wat ik doe :P Je moest eens weten hoe heerlijk het is om tot die uitzonderingen te behoren. En een kwartier is nog niks :) Het heeft trouwens helemaal niets te maken met meer tijd nodig hebben. Integendeel. @Kashmir: inderdaad xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryo ik had geen tijd om dat link door te nemen, nu lees ik het en... ah man dat zijn gewoon een stelletje eikels die hun zaad niet kunnen controleren. Over dit soort mannen zeggen ze dat ze twee hoofden hebben maar niet voldoende bloed. Tja, als je op zo'n doelgroep gaat onderzoek doen, wat verwacht je dan? Vreemd is dat mensen denken dat het normaal is. Het ligt misschien aan mij, maar ik zie zo'n man niet eens als een man. Ik hoef niet elke act klaar te komen. Dat vrouw klaarkomt is (qua energie) al voldoende voor beide partners Marita ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik kan me alleen 1 reden bedenken waarom een man zo snel klaar zou kunnen komen: omdat hij zo egocentrisch gericht op hemzelf bezig is met het bereiken van wat hij zo nodig heeft...
Cryofiel
14 jaar geleden
Ach ach, daar hebben we onze godheid weer. Javid noemt de meerderheid van alle mannen "een stelletje eikels die hun zaad niet kunnen controleren", die "twee hoofden hebben maar niet voldoende bloed". Omdat ze het "maar" tien minuten volhouden. Gemiddeld dan, sommige meer, sommige minder. Maar nee, de gemiddelde man is een eikel, vergeleken met Javid de godheid. Een godheid hoort thuis op de hoogste berg ter wereld. Zoals alleen Javid weet, is dat Mount Kailash. Dus Javid, goede reis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat zeg ik express om jou te pesten, Cryo. Wat jij noemt normaal ik noem onzin Cryo, en wat ik noem normaal jij noemt uitzondering :D Kan ik ook niets aan doen. PS: ik zag er in dat link 2-3 minuten gemiddeld. Kom op zeg, 10 minuten!!! Schaam je je niet? )))))))))))
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik weet dat je dat expres doet. Voordat je vorige account (JaVid) werd geblokkeerd wegens wangedrag, heb je al eens toegegeven dat je expres zoveel mogelijk negativiteit op de ander afstuurt. Ik heb daar alles over gehoord, je was een echte troll. Ook nu ga je weer overal tegenin, alleen maar om er tegenin te kunnen gaan. Het verschil tussen mij en jou is dat ik onderzoeken aanhaal, dat ik uitga van de gegevens van duizenden mensen, dat ik me baseer op de feiten, de echte werkelijkheid. Jij daarentegen hebt zo je eigen ideetjes in je eigen kleine wereldje, lekker afgeschermd van de echte realiteit. Jij verbreekt de verbinding tussen de wereld en jezelf. Ik zoek die verbondenheid juist op, ik leer de wereld kennen door er middenin te gaan staan. Jouw beperktheid is natuurlijk ook een keuze. Ik voel me echter geroepen te voorkomen dat je anderen, onschuldigen, meesleurt. Dat doe ik door een wat bredere werkelijkheid te presenteren. Ik zeg niet "het is zo, geloof mij nu maar, en elk ander denkbeeld is slecht". Ik hak de ander niet aan mootjes. Ik presenteer een mooi uitzicht; het is aan de lezer om te bepalen of dat uitzicht inderdaad een bredere blik met nieuwe inzichten oplevert. Dat jij jouw (beperkte) standpunt zo ongenuanceerd naar voren brengt, dat je nooit luistert maar alleen maar overal tegenin gaat zonder eerst eens te kijken wat de ander jou nu eigenlijk aanbiedt - dat is jammer voor de sfeer. Helaas is dat jouw keuze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jongens, hoe lang moet het duren voordat je klaarkomt?
dat is toch (voor zowel mannen als vrouwe) een kwestie van
inhouden!
hoe langer (echter niet TE lang) je je geilheid 'vasthoud',
hoe groter de spanning die wordt opgebouwd,
des te intenser de ontlading kan worden. mensen doen er goed aan (mannen en vrouwen),
om niet te snel klaar te willen komen.
maar het mag duidelijk zijn dat een vrouw (net als een man) binnen een paar minuten klaar kan komen. jullie houden een beetje de idee in stand dat het een 'hele klus' is. .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik laat het zo, vind best. Ik ben blij dat ik zo beperkt ben dat laat ik me niet oriënteren op een stelletje eikels. Ik heb objectieve waarheid niet nodig. Mag jij het hebben.
Cryofiel
14 jaar geleden
@kundalini, ik heb heel gewoon een vraag gesteld of er ook vrouwen zijn die (te) snel klaarkomen. Gewoon omdat je het van mannen redelijk vaak hoort, ook hier op GV, maar van vrouwen eigenlijk nooit. Ook niet van mijn eigen vriendinnen. Vandaar dat ik wel benieuwd was. Maar met Javid lopen alle discussies altijd de raarste kanten op, en ze worden altijd richting het negatieve getrokken. Dus ik zou zeggen: laten we Javid vergeten, en teruggaan naar de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve Slang :D Het is geen klus, het gaat spontaan en vanzelf. In Kundalini-yoga is het al duizenden jaren bekend hoe je het best de seksuele energie tussen twee partners kan laten circuleren. Dat zijn pas klussen. Maar ja, daar moet je niet te snel klaar voor komen, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Floortje genoot is eigenlijk waar het om draait. Dus als ik ervan niet geniet zou ik er niet eens aan beginnen. Ikbegrijp dat Cryo het doet omdat hij het nodig heeft :D Maar ja, ik ben primitieve mens en ik wil ervan genieten. Hoe langer des te beter :D Persoonlijk vind ik het echt grappig wat jij zegt :P
Cryofiel
14 jaar geleden
Javid, wil je eens ophouden mijn woorden te verdraaien? Of is dit echt wat jij leest? Dan zou ik zeggen: lees mijn teksten eens opnieuw, en kijk wat ik werkelijk schrijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, omdat hij het als eerste begon over het nodig hebben :-)
Cryofiel
14 jaar geleden
En weer verdraait Javid mijn woorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, volgens jou doe ik alleen dat.
Cryofiel
14 jaar geleden
Niet alleen volgens mij, Javid. Ik denk nog met genoegen terug aan je ontmaskering. Toen we doorhadden dat Kashmir dezelfde was als de JaVid van wie het account was geblokkeerd. Het duurde even, maar toen moest je toegeven dat jij Javid was. Daarna ontkende je het opeens. Maar je ging de fout in door (met de login Kashmir) dingen te noemen die ALLEEN Javid kon weten. Toen ik je dat vertelde, kon je het niet meer ontkennen. Maar toch begon je een paar dagen later weer te doen of jij *niet* Javid was. Maar je maakte alweer wat foutjes, waarna er geen ontkennen meer aan was. Sinds die tijd geef je toe dat je Javid bent. Vind je het dan gek dat men jou als een draaikont ziet? Als je zelfs in staat bent je eigen woorden te verdraaien, en als je dat doet op zo'n manier dat heel GV kan meegenieten - dan blijft er niet veel over van je geloofwaardigheid.

Het beste antwoord

Ja, die zijn er. Alleen bij vrouwen maakt het niet heel veel uit: die kunnen nog een paar keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee die zijn er niet... En zij die dat wel zeer snel doen die faken wellicht... (want dan komt de man nog eerder...)

Vrouwen lijken in hun beleving op een ketel met water, die wordt op het vuur gezet en warmt op... Pas als alles 100° is kookt het en geen minuut eerder...

Mannen lijken in hun beleving op het afsteken van een knaller... Als het lontje brandt (kun je ook letterlijk opnemen) dan is het een kwestie van een paar seconden en dan knalt het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Maakt het nog wat uit als je een kort lontje hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch een 'KNALLEND' antwoord...man...man.. man...
En dat water moest je toch eerst vacuum zuigen? n.a.v. een vraag van gisteren. Het kookput is dan nog eerder bereikt! Geweldig X.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een kletsverhaal ! ( Deze term om nog enigszins beschaafd te blijven )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch zijn er zeker vrouwen wiens (fluit)keteltje heel erg snel naar het kookpunt kan komen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kom je ooit nog eens een echte vrouw tegen, gooi die pop maar aan de kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan zeker tevroeg klaarkomen hoor...maar gelukkig ook meervoudig,dus het is niet echt een probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL Xinix
er zijn zelfs vrouwen die ongewild de hele dag door klaarkomen. Dat is vervelend, al klinkt het leuk ;) maar het kost veel energie. Te snel klaarkomen kan voor een vrouw haast niet, wel snel klaarkomen. Het antwoord van xinix klopt wel, maar als een vrouw al lekker in de stemming is hoeft het tijdens het vrijen niet lang meer te duren. Dan lijkt het voor de man natuurlijk al erg snel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die vrouwen zijn er. Het kan zijn dat de vrouw al langer in de stemming is dan de man. Daar hoeft de man niet eens iets van te merken.
Klaarkomen kost de vrouw veel energie. Haar energie kan op zijn voordat de man klaarkomt. Tja, dan ben je het haasje :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is volledig afhankelijk aan wat een individu verstaat onder '(te) snel'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelden kom je zo'n vrouw tegen. Maar het zou niet uitmaken want vrouwen kunnen uren lang ontvangen en meerdere keren achter elkaar klaarkomen. Als een man te snel klaarkomt heeft hij meestal een probleem, weer uitgezonderd een vrouw die snel klaarkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en het is niet erg, daar zijn ze vrouwen voor :)
Hoort ook zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die mintjes zijn zeker van mannen die niet langer dan 15 minuten vol kunnen houden :D
Ja (uit zeer persoonlijke bron) maar geeft niet kan toch zeer veel vaak achter elkaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat versta je onder 'te snel klaarkomen'?

Ik heb 't nooit getimed, tijd is wel 't laatste waar ik me bewust van ben tijdens het vrijen ^^

Ik ben één van de gelukkige vrouwen die niet meer van ophouden weet, nadat ze is klaargekomen. Dan begint het pas. En naast het verlies van tijdsbesef, raak ik tevens de tel kwijt van het aantal keren dát ik ben klaargekomen :)

Ach, zolang je maar geniet toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier ben ik het helemaal mee eens, al raak ik dan toch niet de tel kwijt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind het 'knap' dat je de tel nog weet bij te houden :) Bij mij schakelt alle besef uit. Van tijd, omgeving. Gedachten bestaan niet meer en tellen lukt al helemaal niet, al zou ik het willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de tel wel kwijt zijn, maar je moet wel een nummertje kunnen blijven maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nummertjessssss, geen enkel probleem ;)
Ja. Hun partner ervaart dit overigens alleen als te snel, als ze daarna geen zin meer hebben in seks (en ook die vrouwen zijn er).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als zeker als ze maar 1 keer klaar kunnen komen, wat sommige vrouwen hebben.