hoe oud moet je zijn o m in een sekshop te werken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal het in elk geval moeten kunnen spellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Ritsuka
12 jaar geleden
Boven de 18 lijkt mij, gezien het materiaal dat er verkocht word.

Antwoorden (3)

Ik heb even op de site van Christine le Duc gekeken er wordt niets vermeld over een minimale leeftijd maar ik ga ervan uit dat je 18 jaar moet zijn. Aangezien ze bij de meeste sexshops alleen 18+ toelaten.

---------------------------------------------------------------------
Een baan als Oproepkracht bij Christine le Duc is ideaal. De werkdagen zijn goed te combineren met een eventuele studie en het is gevarieerd en prettig werk. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Kun jij goed met mensen overweg en weet je van aanpakken? Dan is dit dé baan voor jou. Wij zoeken iemand met een volwassen uitstraling en met verkoopervaring in de detailhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke sexshop die ik heb gezien stond toch duidelijk bij de deur 'geen toegang onder 18'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even aan mijn neef gevraagd (die werkt in een seksshop), en je moet minimaal 18 zijn om in een seksshop te werken.