Als een man en een vrouw vaak alleen met elkaar zijn, kan het dan voorkomen dat maar één van de twee sexuele spanningen voelt?

Of komt dat juist vaker voor dan dat ze het allebei voelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Dat verschilt, maar een gemiddelde man en vrouw die denken sowieso wel een x aan sex als ze met zijn 2en in 1 ruimte zijn. Dat is natuurlijk. Maar als er daadwerkelijk iets gebeurt haakt het merendeel meestal af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat voorkomen. Net als dat de één verliefd is en de ander niet. De een kan bepaalde signalen uitzenden die de ander verkeerd interpreteert, zoals onbedoeld flirten of aanraken. De ander krijgt vervolgens seksuele gevoelens terwijl dat niet de bedoeling was. De spanning ontstaat vervolgens van jouw kant (aangenomen dat jij degene bent die de spanning voelt) en de ander is zich van geen kwaad bewust. Zo ontstaat een blauwtje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een beetje dubbelzinnig. Bij een spanning is het zo dat er een zender en een ontvanger is, je bent hier dus allebei bewust van. Dus ik denk dat als 1 van de twee iets voelt en de ander is zich hier niet bewust van spreek je niet van een spanning.
Wel kan het natuurlijk zo zijn dat de een zich aangetrokken voelt tot de ander en dat de ander dit totaal niet heeft! Ook komt het natuurlijk voor dat het LIJKT alsof er een spanning is terwijl dit niet het geval is. Dit kan zijn doordat de een (perongeluk) verkeerde signalen stuurd of dat diegene totaal andere intenties heeft. Hierdoor denkt dus de een dat er een spanning is, die er dus eigenlijk niet is! ;)