hoe kom je 'uit de mood' ?

Normaal wordt er gevraagd hoe je iemand in de mood krijgt enzo. Nu heb ik nogal vaak zin, en zoek ik iets om er geen zin meer in te hebben zeg maar. Het zou voor mij beter zijn omdat als ik geen zin meer heb ik ook niet zo zou aandringen bij mijn vriendin.

Iemand een wondermiddeltje ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Helaas zijn er geen wondermiddeltjes voor om out of the mood te raken. Uiteraard kun je wel een paar dingen doen maar of die helpen zijn per persoon verschillend.

1. jezelf heel moe maken (b.v. door sport)
2. jezelf masturberen (helpt meestal een tijdje)
3. denken aan dingen zie je bedroeven
4. denken aan lelijke dingen/mensen
5. een hobby uitoefenen waar veel interesse en tijd in gaat zitten
6. lekker in Nederland blijven (zon is meestal een positieve bron als het gaat over "geil worden/zijn".

Feitenlijk is het dus grotendeels mind-play die je moet doen om out of the mood te komen. Ook intensief met iets bezig zijn kan helpen. Er zijn geen middeltjes (behalve bepaalde medicijnen die je voor dit verschijnsel nooit van je huisarts zult krijgen) die je hiermee kunnen helpen.

Wellicht is tantra of een soort erotische concentratie ook wel iets voor je waardoor je leert je erotische gevoelen veel langer onder controle te houden en te bundelen zodat je later een veel intenser orgasme kunt krijgen.

Hopelijk lukt het je een oplossing te vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Aan erge dingen denken helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Maar dan moet je zorgen dat je weer IN de mood komt.
Plaatjes van vieze lelijke mensen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel sporten (geen fitness)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens wat vaker op bezoek bij je schoonmoeder. Bij veel mensen schijnt dit het voor jou gewenste resultaat op te leveren.
12 jaar geleden
Dat jij zin hebt betekent niet per se dat je zou moeten aandringen bij je vriendin - daar krijgt ze hooguit _minder_ zin van.
Help jezelf, dan kan al veel schelen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,ikzelf heb min of meer t zelfde probleempje weet je..

Nou,gewoon maar een kouwe douche of duik in de zee nemen of idd jezelf even masturberen..

Ook denken aan iets droevigs ofzo (ik heb bij een andere vraag van mijzelf ook zo'n advies gehad en is best goed eigenlijk) of aan Ma Flodder met d'r kaplaarzen aan.

O ja,fitnessen enzo (dus hevig sporten waardoor je spieren opwarmen ) maakt je juist * verhit* zeg maar (heb ikzelf ook wel last van).

Dus dat dan ook niet op ongemakkelijke momenten teveel doen,k?

Ee,succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon, jezelf leren gedragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duursporten helpen zeker.
Masturberen werkt alleen korte termijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet waarom je niet gewoon jezelf pleziert als je vriendin het blijkbaar voor jouw gevoel te weinig doet ;)

Wanneer jij dan regelmatig jezelf aftrekt, en dus niet zo'n zin meer heeft, zal zij uiteindelijk (hopelijk, anders is er misschien iets mis in je relatie haha) te kort komen, en naar jou toe komen.. Als zij aangeeft dat ze er geen behoefte aan heeft kan er ook iets met haar zijn, met haar praten brengt jullie dichter naar elkaar toe natuurlijk, waardoor ze daarna misschien wel weer zin heeft in je :)

Het is altijd actie reactie.
Als iemand zich dominerend opstelt, lokt dat onderdanigheid bij de ander uit, en andersom.
Dus, als jij je wat afstandelijker opstelt naar je vriendin.. wat lokt dat dan bij haar uit? juist, aanhankelijkheid.

Enjoy ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer wat afleiding te zoeken, maakt niet uit hoe dat kun je zelf invullen.Als je het echt als een probleem ziet / ervaart kun je ook een afspraak maken met een seksuoloog.