Mijn eikel is gevoelig, hoe komt dat?

Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb een gevoelige eikel. Ik ontwijk dan ook intieme relaties omdat ik bang ben dat het fout gaat als we in bed belanden. ik durf niet naar de huisarts te gaan met zo'n vraag. Nou heb ik al rondgekeken maar nog geen echt hulpmiddel gevonden of antwoord. Gaat dit vanzelf over of is het doorbijten? Ik kan de voorhuid er wel overheen doen, en ik kan hem ook wassen zonder pijn te krijgen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou buddy, bij mij ben je bij het goede adres. ik heb ook een gevoelige eikel. Praat erover, meisjes houden van sentimentele en vinden het fijn als je met ze kan praten. wees jezelf, en als je er echt last van hebt ga naar de huisarts maar doe hte niet zolang het je dagelijkse leven niet dwars zit. latur

Hoeveel je je ook schaamt om naar de huisarts te gaan, het is wel de beste oplossing. Aan de hand van deze uitleg kunnen wij als buitenstaanders geen prognose stellen. De huisarts heeft beroepsgeheim en zal jou geheim, geheim houden ;)!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100