Euh ik ben zelf geen homoseksueel maar ik denk dat homoseksuele mannen gewoon de zelfde vibrators gebruiken als vrouwen (maar dan langs achter) xd !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Er zijn twee soorten vibrators voor mannen. Je hebt er in de vorm van een ring die je aan de basis van de penis bindt. Aan die ring hangt een vibrerend element. De andere soort is een licht gebogen apparaatje dat je anaal moet inbrengen en dat de prostaatklier stimuleert. Dat is voor veel mannen heel opwindend.

Hier meer uitleg:

http://www.nina.be/nina/nl/2208/Mieke-Mievis-Seksadvies/article/detail/810246/2009/04/06/Welke-vibrators-zijn-er-voor-mannen.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatst eens in zo'n catalogus van PABO zitten bladeren, en daar staan verschillende mannenspeeltjes in. van massagestaaf (vibrator) tot trillend een zuigende kunststof vagina's.
12 jaar geleden
Je kan het beste even naar zo'n erotische winkel gaan.
Ze hebben ze en daar kan je ze zien, voelen en als je het vraagt zelfs in actie testen (tegen je wang zoals die dames vroeger uit de postordercatalogus)
Achter de balie, of ervoor, vind je mannen en vrouwen die alles weten van wat ze in hun winkel aanbieden. Ze zullen je zonder schroom alles vertellen wat je ooit wilde weten.

Vergeet zeker niet even naar aanvullende producten te vragen zoals voldoende batterijen, glijmiddel én reiniger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker dat die er zijn, al worden ze meestal niet perse aangeduid als 'voor een man'.
Er zijn vibrators die speciaal gemaakt zijn voor anale stimulatie. Iedereen die het leuk vindt kan ze kopen!
En wat dacht je van voorbind vibrators? Massa's mannen vinden het opwindend om af en toe zo door hun vrouw genomen te worden. Uit eigen ervaring kan ik zeggen: is leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon de 'standaard'modellen gebruiken maar neem er voor anaal gebruik een die niet helemaal in de darm kan verdwijnen. Dan krijg je zo'n ding er nogal moeilijk uit, weet men op menige spoedeisendehulpafdeling te vertellen.

Toegevoegd na 2 dagen:
"De Anaal Vibrator is een vibrator speciaal ontworpen voor anaal gebruik. Het heeft daardoor of een ‘schoteltje’ aan de onderkant of een handvat voor een goede grip. Allemaal om te voorkomen dat de sex toy naar binnen glipt en daar kwijtraakt. De Anaal Vibrator is verkrijgbaar in verschillende afmetingen en materialen. Zoek op basis daarvan degene die het best bij je past."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, zo werd er gecommuniceerd in nieuwsgroepen. Gebeurt dat nog steeds zo? Het was voor mij een reden om mijn heil elders te zoeken, naar socialer oorden. Maar inderdaad, ik heb een bron, om toch maar antwoord op je vraag te geven. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord uitgebreid. Overigens werk ik in de gezondheidszorg. Dat wereldje is klein genoeg om aardig op de hoogte te zijn van wetenswaardigheden uit aangrenzende sectoren. Ik heb o.a. kennissen die bij een SEH werken, waaronder de huisarts waarmee ik vrijwel dagelijks samenwerk. En, ben ik nu geloofwaardig genoeg?
Ja,die zijn er, maar dan heten ze "vaginator".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je nu hetero of homo bent... dat doet er eigenlijk helemaal niet toe. Hetero-stelletjes kunnen een normale vibrator ook lekker samen gebruiken. Een vibrator hoeft niet altijd ergens ingebracht te worden, het kan juist ook heel erg opwindend en fijn zijn om met zo'n trillend speeltje zachtjes over bepaalde gebieden te glijden.

Een populaire "boy-toy" is de Monkeyspanker (vraag me niet hoe ze op die naam komen ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste antwoorden wordt gerefereerd naar de buttplug ofwel mannelijk p-spot stimulator (tegenhanger van de vrouwelijke g-spot). Uiteraard is dit ook een prima vorm van bevrediging voor de man. Als je echter een echte "mannelijk vibrator" zoekt (een toy die het mannelijke lid stimuleerd) dan kun je eens kijken naar de Tenga. De Tenga is er in vele modellen en erg geliefd bij vele mannen.