Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat er een beetje bloed in mijn onderbroek zit na de seks?

ik heb twee dagen geleden voor de eerste&tweede keer seks gehad met mijn vriend, maar nu zit er soms wat bloed in mijn onderbroek, maar ik moet nog lang niet ongesteld worden. ook zat er bloed op zijn lakens. ik heb er dus niet veel ervaring mee en maak me een beetje zorgen. is dit normaal of moet ik als het langer aanhoud naar de dokter? zijn we te ruw geweest en kan ik een wondje hebben, en geneest dat dan wel?

12 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat bloed komt waarschijnlijk doordat het maagdenvlies gescheurd is dus daar hoef je je geen zorgen om te maken..Bij heel veel meisjes komt er dan bloed mee maar dat gaat vanzelf weer over :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar dat bloed vaak maar een beetje, en zeker niet dagen.
http://www.rutgershuis-oost.nl/maagd.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen bloedt t een beetje maar er zijn altijd uitzonderingen. Bij mij was het toen één groot bloedbad en heeft dat heeft dagen geduurd...
Het kan zijn dat je wat droog was voor en tijdens de sex. Hierdoor kan de huid wat kapot gaan van binnen. Niks ernstigs. Om het te voorkomen zorgen, dat je vochtig bent, voordat hij in je komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd; je bent ontmaagd :-)
Bij sommigen komt er niet of nauwelijks bloed, bij anderen lijkt het wel alsof je menstruatie begonnen is, zo veel. Bij jou blijkbaar dus een klein beetje bloed. Niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Xilu,

Maak je absoluut geen zorgen!