kan een jongen op een meisje vallen alleen op basis van het innerlijk of speelt het uiterlijk altijd mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

meestal is het andersom. je ziet iemand en je denkt WOW! dan gaat het vaak om de lichamelijke aantrekkingskracht. blijkt het dan dat er ook innerlijk veel over 1 komsten zijn dan kan dit groeien naar een algehele aantrekkingskracht. ik denk dat mannen(en vooral jongens) eerst naar het uiterlijk kijken, en dan pas kijken past deze persoon bij mij? maar dat zou betekenen dat lelijke mensen(wat is lelijk) nooit een relatie zouden krijgen, en dat is niet zo...... als het enorm klikt tussen twee mensen, dan zou het van de zotte zijn dat je, een relatie afwijst omdat bv. de tanden wat scheef staan.... prachtig een barbie aan je zijde, goed voor je ego, maar uiteindelijk heb je er niets aan. de meeste mannen beseffen dit wel en kiezen voor iemand die hen een goed gevoel geeft.....want daar draait het uiteindelijk om: gelukkig zijn en je zelf kunnen zijn. Toegevoegd na 1 uur: geloof je je vriend niet? vraag je zelf eens af waarom je er aan twijfeld.

Ja, dat kan. Volgens mij betekent dat wel automatisch dat hij het uiterlijk ook prima vindt. Als hij je innerlijk prachtig vindt, ziet hij dat waarschijnlijk ook in je uiterlijk. Natuurlijk is uiterlijk het eerste wat je ziet en dat speelt zeker mee. Maar... dat is zo persoonlijk!!! Ik vind mijn vriend echt heel erg knap, terwijl ik weet dat lang niet iedereen daar zo over denkt. 'Knap zijn' is dus erg subjectief! Sommige mensen zijn alleen al mooi omdat ze een lieve open uitstraling hebben.

Als je echt van iemand houd, en iemand echt leuk vind, dan beoordeel je diegene als perfect ondanks zijn imperfecties! En daar geloof ik heilig in!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100