Wat doet een 100mg kamagra tablet precies, als je deze inneemt?

Ik heb het dan over het gevoel, erectie, uithoudings vermogen en het orgasme en geld voor de man het zelfde als de vrouw?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.4K
Kimath
12 jaar geleden
Ik zie dat kamagra een soort viagra is. Dat heeft volgens mij geen effect op de vrouw.

Antwoorden (2)

Ja, mijn partner en ik hebben de vloeibare variant gebruikt en een heerlijke nacht beleefd. Het zorgt voor n betere doorbloeding en elke aanraking wordt n sensatie. Ik was de dag erna wel extra moe, dus het zal ook invloed hebben op je energievooraden (m.a.w. Beter niet op n werkdag doen, de blosjes blijven nog eventjes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kamagra zegt zelf dat het (bij 100 gram) een identieke werking heeft als Viagra. Kamagra wordt geproduceerd in India en heeft een andere (soortgelijke) werkzame stof als Viagra genaamd Vardenafil. Viagra heeft als werkzame stof: Sildefanil.

Sildefanil remt het enzym (PDE-5) waardoor de bloedvaten in de penis zich ontspannen en kunnen vollopen met bloed (dus weer hetzelfde als Viagra). Na het innemen verlopen de eerste 30 minuten rustig. Tussen 20-40 minuten zal de erectie zich vormen en +/- 5 uur standhouden.

Maar kijk uit. Er zijn verhalen bekend dat Kamagra de doorbloeding op andere plekken soms beter stimuleert dan Viagra. Dit kan zich uiten in Blozen, Bloed doorlopen ogen en zelfs nier en hartfalen.

Niet meteen bang worden want dit zijn slechts een handjevol verhalen terwijl vele mensen dagelijks Kamagra gebruiken.

Dus in het kort, qua werking hetzelfde als Viagra (een erectie stimuleren) maar met een iets andere werkzame stof.