ik kom niet klaar als mijn vriend met mij bezig is. Maar laatste tijd zelf doe lukt het ook niet. Weet iemand hoe dat komt of wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (6)

waarschijnlijk ben je te gefocust op het klaar komen waardoor je er niet optimaal van geniet en het dus ook niet lukt. probeer meer te ontspannen en het gaat erom dat het lekker is niet om het klaarkomen dat komt vanzelf wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je te veel gefixeerd op het klaarkomen. Als dat onder druk moet, wordt het niks.

Probeer jezelf eens alleen maar te aaien en neem daar ruim de tijd voor. Op een gegeven moment zal het je gaan irriteren, of het wordt juist lekkerder. Stop als het je irriteert, of pak wat glijmiddel en probeer het nog eens.

Als het lekkerder wordt, ga je door. Niet sneller, of harder, gewoon aaien. Laat je ademhaling ondertussen de vrije loop. Als je merkt dat die sneller gaat, ben je op de goeie weg. Wil je kreunen, doe dat dan. Vrouwen kunnen erg opgewonden raken van hun eigen ademhaling en (zacht) gekreun. Op een gegeven moment zal je lijf meer willen dan alleen ge-aai. Luister daarnaar en help jezelf. Op een gegeven moment moet het wel weer lukken. En wordt het even niks, dan probeer je het op een ander rustig moment gewoon nog een keer.

Vrouwen hebben overigens (nadat de eerste opwinding bij een nieuwe partner voorbij is) veel vaker moeite met klaarkomen, of dat nou mét hun partner is, of alleen. En door schommelende hormoonniveaus is je lijf ook niet altijd even "in the mood", hoe graag je dat zelf ook wilt.

Maar wees niet bang: je lijf houdt van seks, daar is het op gemaakt. Dus als jij er rustig mee bezig gaat de komende tijd, en er niet teveel druk op zet, dan komt het eens in de zoveel tijd vanzelf weer (in alle heftigheid) terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je als je seks hebt? als je seks hebt kan je tussendoor je clitoris strelen net zoals je het bij jezelf normaal doet. Dan kom je meestal wel goed klaar. Ik wel wat heviger als ik het bij mezelf doe. Maar als hij met jou bezig is denk ik dat je teveel op het klaarkomen uit bent. Probeer er van te genieten samen met je vriend en doe bij hem ook wat. Zo ben je niet zo gefocust op het klaarkomen bij jezelf en geniet je er ook van. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heel goed werkt: de douche..... :-)
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Gast,

Het kan meerdere oorzaken hebben. Ik noem een paar voorbeelden:
1. Je bent te gefocust op het klaarkomen, waardoor het niet lukt.
2. Je slikt bepaalde medicatie, waardoor je lastiger tot een hoogtepunt komt (dit was bij mij het geval!).
3. Je geniet niet echt van de seks met je partner en/of met jezelf. Het kan zijn dat je de seks niet spannend genoeg vind, of dat je partner technisch gezien een beetje 'faalt'.
4. Het lukt je niet om helemaal te ontspannen. Bijvoorbeeld door haast of zenuwen.
5. Je zit niet lekker in je vel.
6. Je hebt op het moment een laag libido.

Ik denk dat je even voor jezelf na moet gaan wat de reden eventueel zou kunnen zijn, want die weet ik natuurlijk niet (ik kan alleen maar dingen bedenken, zie hierboven). Ik denk dat als een van bovenstaande op jou van toepassing is, dat je zelf wel het beste weet wat je er eventueel aan zou kunnen doen.

Als punt 3 van toepassing is, zou je je seksleven wat nieuw leven in kunnen blazen. Geheel van jouw (jullie) wensen afhankelijk, zou je een beetje kunnen gaan experimenteren:
1) Sekstoys.
2) Andere standjes.
3) Een erotische massage.
4) .... etcetera

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk omdat je alleen op het "klaarkomen" gefocust bent. Maar dit had je ondertussen al begrepen denk ik.

Probeer inderdaad eens alleen te oefenen zonder dat je enige druk ervaart (niet van je vriend of van de tijd).

Wellicht helpt het om een toch wat erotische content op te zoeken.

Wat ook kan helpen is om je andere zintuigen ook te prikkelen. Zet een lekker muziekje op, ga in een lekker warm bad liggen en pak er desnoods een glaasje wijn bij.

Ik hoop dat door wat kleine experimentjes met jezelf leert te genieten op de manier zoals jij dat lekker vindt. Maar most-important... probeer te ontspannen. Stress is de grootste sex-killer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) :-) :-) Erotische verhaaltjes zijn ook heeeeel leuk :-) !!!