Hebben kleine mensen gemiddeld een kleinere penis dan langere mensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
38.6K
Kimath
12 jaar geleden
Het gaat er om hoe je hem gebruikt ;)

Het beste antwoord

Nee, uit vele studies is gebleken dat er geen verband is tussen de lengte van een persoon en de lengte van zijn penis. Dit is 1 van die hardnekkige mythes die maar de rondte blijft doen. Hierboven werd ook aangegeven dat het bijvoorbeeld afhankelijk kan zijn van ras, ook dit is niet waar! Wederom zo'n fabeltje, er is ook geen enkel bewijs gevonden dat bijvoorbeeld donkere mensen een langere penis hebben.

Als je het echter relatief zou bekijken dat zou het bij een kleiner iemand de penis in verhouding groter kunnen zijn, maar in absolute zin niet. Als je er op deze manier naar kijkt zou het eerder lijken dat kleine mensen juist vaak 'groot' geschapen zijn, omdat hun penis groter lijkt door hun kleinere lichaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alles in verhouding, een kleine man kan zowel een kleine penis hebben, maar ook een lange penis. Een grote man kan ook een kleine penis hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar weet jij wel alles van hè:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar slaat dit op??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vitamine7 is een puberende jongen ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er werd niet gevraagd naar wat kan, er werd gevraagd naar gemiddelde...
De penislengte is inderdaad voor een deel afhankelijk van de lichaamsgrootte.
Belangrijker zijn andere factoren zoals ras, genetica, hormoonhuishouding, e.d.

Verder blijkt er geen verband tussen de lengte van de penis in rust versus van de penis in erectie. De lengteverschillen zijn er vooral in rust, in erectie blijken de meeste mannen qua lengte dicht bij elkaar te liggen.
Men stelde vast dat een korte penis in rust vaak veel meer in lengte toenam dan een lange penis in rust. Dus korte rustlengte betekent niet korte erectielengte en omgekeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
grof genoemd heten die 2 bloedlul en vleeslul. De 1ste gaat van klein naar groot, de 2de is al redelijk groot en word slechts iets groter.
Ach, ze zeggen ook wel eens: kleine man, grote jan. Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is bij iedere man de grootte, de dikte van de penis hetzelfde, maar dat weet ik ook niet precies

Toegevoegd na 42 seconden:
ik bedoel verschillend, sorry!