Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onbekende vloeistof na geslachtsgemeenschap...

Hallo allemaal! Ik heb een vraagje, maar wel een beetje genant.... Als ik en mijn vriendin sex hebben gehad, is het vaak zo dat er wat vloeistof over blijft... We denken allebei dat het van de ander is, en zijn erg benieuwd wat het nou exact is. I know, rare vraag, maar we komen er maar niet uit... Een uitleg zou fijn zijn!

Thxx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Ik denk dat het sperma is vermengd met vaginaal slijm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk gewoon sperma, dat na de zaadlozing weer uit de vagina naar buiten vloeit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het, bij wijze van experiment, eens met condoom doet dan kun je naderhand precies bepalen van wie de geproduceerde vloeistof afkomstig was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
simpel en doeltreffend
Als je klaarkomt (als man zijnde) krijg je een zaadlozing. Tijdens gemeenschap komt dat in de vagina terecht. Na een tijdje loopt er dat weer uit. Het is dan een combinatie van beide wat eruit komt.(ook vocht van je vriendin)
Veel mensen denken dat sperma volledig in het lichaam verdwijnt van de vrouw. Echter is het zo dat het best snel weer verdwijnt uit de schede.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Buiten bovenstaande antwoorden, kan het ook nog zo zijn dat de vrouw 'sproeit' als ze klaarkomt. Er zitten kliertjes in de vagina die een flinke plens vocht af kunnen geven. Er komt dan een kleurloos, waterachtig vocht vrij uit de schede. En dat kan best een aardig plasje zijn. Het is geen urine.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal je eigen productie zijn, vermengd met het opwindingsnat van je vriendin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zeker niet gênant als zoiets gebeurt, maar juist een hele eer. Want het is toch een 'taak' van de man om te zorgen dat de vrouw het bij de geslachtsgemeenschap naar haar zin heeft. Dit is dan een duidelijk bewijs daarvan.

Het is waarschijnlijk vocht uit de klier van Skene.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een mengsel van sperma en vocht van je vriendin ook kan er glijmiddel bij zitten wat uit de vagina verwijderd wordt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaas en Stippel even al duidelijk het goede antwoord. Ik maakte het zelf mee toen ik nog jong was en vroeg aan mijn vriendin of ze in bed geplast had maar het rook nergens naar. Het internet bood uitkomst en 'je zal het niet geloven' de EO had een item over het klaarkomen en het squirten van de vrouw zoals dat heet met bewegende beelden erbij maar ze zeiden toen wel dat mensen die er niet tegen konden maar even de ogen moesten sluiten.
Veel succes en dat je het nog maar vaak mag mee maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat 'even' in de eerste regel moet natuurlijk 'geven' zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding