Hoe weet ik of ik ook op mannen val?

Hoe weet ik dat ik ook op mannen val want er is geen test voor maar ik weet het gewoon niet zeker. Ik ben een jongen van 29 en ik zou wel graag met iemand willen praten erover maar ik vind het moeilijk om er met iemand uit mijn vrienden en kennissen kring over te praten omdat het waarscheinlijk niet geaccepteerd wordt. Maar ik zit er al een hele tijd mee en ik niemand mag het weten en in een homobar kan ik echt niet gezien worden, en ken ik ook niet, ik weet daar ook nix van hoe dat gaat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Volg gewoon je hart en denk inderdaad niet van wat zullen anderen er van denken Misschien is er op internet een forum voor? Misschien dat je er daar dan met iemand over kan praten? Ontzettend veel succes !!

1 Op de 10 mensen is homosexueel. Natuurlijk is het moelijk om er achter te komen wat je precies wilt, vooral als het in je omgeving geen gewoon onderwerp is. Waarschijnlijk ken je ook geen mannen die op mannen vallen? Ik denk dat je het eigenlijk wel weet, maar het eng vindt. Trek toch de stoute schoenen aan en misschien valt het reuze mee hoe je directe omgeving reageert! Ze zijn er nu gewoon niet bekend mee (net als jij). Je kunt eerst wat meer informatie verzamelen. Zoek het adres op van een COC bij jou in de buurt en neem contact op. Zij hebben veel mensen geholpen die op zoek zijn naar hun geaardheid. Of misschien heb je op je werk/school een vertrouwenspersoon? Succes ermee!

lastige vraag aangezien ik hetero ben. echter weet ik wel waarom ik dat ben. vind vrouwen leuk. en het idee van een vent vind ik juist niet zo tof. betekend niet dat ik iets tegen de mensen heb die juist het tegenovergestelde zijn. Ik denk dat je zelf goed kan bedenken of je homosexueel bent of niet. stel jezelf eens een aantal vragen zoals: ben je ooit met een of meerdere vrouwen geweest en beviel dit? heb je ooit naar een man of meerdere mannen gekeken met de gedacht wow die is leuk? heb je fantasien over andere mannen. vind je vrouwen leuk maar eigenlijk alleen als een sociale vriendin ipv een vriendin waar je meer mee wilt doen. ga niet denken of je modebewust bent of dat je het leuk vind om met barbies te spelen want dat soort dingen hebben niets te maken met homosexualiteit. behalve dat het in 1 vakje geplaatst word. vecht sporten maakt een man geen hetero. vraag jezelf meer dingen af over je geaardheid en als je over mannen en vrouwen fantaseerd ben je gewoon bisexueel en neig je meer naar vrouwen ben je nog steeds bi alleen heb je meer met vrouwen. neem je tijd en ga een bij jezelf te raden en als je het weet vertel het gerust tegen je maten de meesten zullen het waarschijnlijk toch wel weten of al denken. ben nog nooit een homosexueel iemand tegengekomen waarvan men niet al wist dat hij of zei homosexueel was voordat hij of zei dit kenbaar maakte. succes ermee!!

Volg gewoon je gevoel wordt je verliefd, als het goed is ken je dat gevoel, en is het op een jongen of meisje of misschien wel de ene keer een jongen dan weer een meisje. Je gevoel zal dus bepalen en zeggen op wie je verliefd wordt en dat is dan je antwoord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100