Stel je hebt als meisje/vrouw zijnde al een paar jaar geen seks gehad,doet het dan weer zo pijn als de eerste keer als je dan nu weer seks heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (9)

Nee hoor, gewoon rustig de tijd ervoor nemen en genieten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het begin kan het uiteraard fff wennen/pijnelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet het zien als fietsen , als je het heel lang niet doet en je begint weer heb je zadelpijn maar dat verschilt per mens dus het kan zijn dat je na de daad een soort schaafwond gevoel hebt maar het kan ook zijn dat je nergens geen last van hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een zo lange tijd heb je erge zin, en daar zit het gevaar dat je te haastig bent. Zet desnoods een klok in het zicht, maar zorg ervoor dat je voldoende tijd neemt om goed op te warmen. Ondanks alle zin, toch echt minimaal een kwartier. Laat je bijvoorbeeld lekker masseren. Ook voorwerk als samen in bad gaan kan helpen.
Let dus ook goed op je lijf. Wil je lijf al, en ben je goed nat, dan pas. En zeg dat hij het voorzichtig moet doen. Niet in ene keer d'r in rammen.
Als je goed bent voor je lijf, dan is je lijf goed voor jou. Met heerlijk genot hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah want je maagdenvlies kan weer teruggegroeid zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Het KAN dan weer pijn doen.
De eerdere antwoorden zijn al gegeven. Het is net als met fietsen. Je krijgt dan weer "zadelpijn". Goede vergelijking.

Het hoeft uiteraard niet. Dus laat deze pijn je niet beletten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een lange tijd tussen zit kan het allemaal weer wat nauwer worden, en dit is een kwestie van inderdaad rustig aan doen, zorgen dat het vochtig genoeg is en blijven ontspannen. Dan hoeft het helemaal geen pijn te doen en 'rekt' het wel weer langzaam bij :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm nee alleen de eerste keer dat het erin gaat doet het een beetje zeer:( maar daarna kan je er lekker van genieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat gehad, maar het waren een paar maanden..

ik ben uitgescheurt toen ik het weer voor het eerst deed..
veel bloed enzo.. nie zo prettig!!