Is het normaal dat als je een meisje ontmaagd dat ze 3 dagen lang gaat bloeden?

Toegevoegd na 3 minuten:
ze was de week ervoor al ongesteld geweest

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.8K

Het beste antwoord

Als het een beetje bloed is, dan is dat wel normaal ja. Zelfs als dat een paar dagen aanhoud. Maar als het er echt uit lekt dan is dat niet normaal. Maar bij een beetje bloed hoef je je geen zorgen te maken, Wanneer een meisje nooit geen sex gehad heeft of nooit met gekke voorwerpen geëxperimenteerd heeft,is de huid om en in de vagina en baarmoederhals ook niks gewend. En nog helemaal intact en heel. Ga je haar vervolgens voor het eerst penetreren dan heb je dus grote kans dat je haar huid en vagina wand zo oprekt dat het daar uiteindelijk scheurt. En als de huid uitscheurt of beschadigd dan gaat dat dus bloeden. Zeker als de vagina ook nog eens droog is. En voordat dat weer genezen is kan daar zo een paar dagen over heen gaan. En het net geheelde wondje kan door te bewegen ook weer los knappen. Je moet er trouwens ook niet gek van op staan te kijken als dit de volgende keer na de sex weer gebeurd. En de keer daarop zou het zomaar alweer kunnen dat ze uitscheurt en gaat bloeden. Maar uit eindelijk zal dr huid stugger worden daar en rekbaarder en zal ze ook wat makkelijker nat worden, en zal het bloeden stoppen en gaat de sex ook makkelijker.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vagina wand niet alleen maar dus ook het maagdenvlies. Ik kon net even niet op de naam komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrm -?

Andere antwoorden (2)

Als ze toevallig tegelijkertijd ongesteld is geworden wel, anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrm 2 - slaat toch nergens op??
Nee, dat is vast niet door de ontmaagding gekomen dat ze nu al 3 dagen bloedt.
Ze kan last hebben van een onregelmatige menstruatie waardoor ze nu opnieuw ongesteld geworden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wrm -?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja, d'r zijn er altijd wel wat die minnen zonder er commentaar bij te geven. Minnen tot daar aan toe, maar dan ook even een uitleg waarom je gemint hebt, vindt ik.