Wat gebeurt er indien je Viagra inneemt zonder seks te hebben?

Indien je Viagra inneemt zonder enige vorm van seks te hebben, heb je dan evenveel last van de bijwerkingen als wanneer je het wel zou innemen?
En hoe zit het met het hart in beide gevallen: is het ook een extra belasting of heeft het bijwerkingen voor het hart bij inname zonder seks?

10 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Viagra zorgt ervoor, dat de stofjes die een erectie veroorzaken langer in de penis actief blijven. Als de man na de inname van viagra niet seksueel opgewonden raakt, dan komen deze stofjes in de eerste plaats al niet vrij en doet viagra dus niets; althans niet op de penis.
Helaas behoudt het wel zijn werking op de rest van alle bloedvaten en het hart.

Dus: als je viagra inneemt niet opgewonden raakt, dan heb je kans op het volle scala aan bijwerkingen, zonder het positieve effect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kans op blozen , rood gezicht , een betere doorbloeding van de kleine bloed vaten . Op het hart ?? Mogelijk betere door bloeding hart spier ? Maar ook kans ?!? Op ritme storing . Maar daarom is het ook een product wat door een arts MOET worden voorgeschreven . Via internet kans op versneden , nep troep . Kans op rode ogen , blauwig zien , verstopte neus (zwelling neus amandelen ) . En kans op dat knopen van je broek springen . :). Viagra beïnvloed niet echt het libido ,