Nee, dat is meestal ook het doel van sterilisatie. Er komt dan alleen nog vocht uit en geen zaadcellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de eerste drie maanden is het nog niet veilig, zie bij reacties!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst moet je (dacht ik toch) x-aantal keer masturberen van je specialist, daarna moet je op controle met een staaltje om te kijken of er nog zaadcellen in zitten. Na een aantal maanden moet je dan weer op controle om nog eens te checken of er nog steeds geen zaadcellen in zitten. Tussendoor word je aangeraden om met een condoom te vrijen totdat je absolute zekerheid hebt dat er geen zaadcellen meer te bespeuren zijn.
Alleen prostaatvocht zonder zaadcellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt dan nog steeds sperma uit. Alleen zitten er geen zaadcellen meer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een sterilisatie wordt het traject van de zaadbal, naar de penisopening, onderbroken. Dat is meestal door het klieven van de zaadleider, of het aanbrengen van een ringetje in de zaadleider. De overige klieren die in het traject aanwezig zijn, blijven aanwezig. Dit is de prostaat en de zaadblaasjes. Kortom, je hebt wel spermavocht, maar geen zaadcellen meer erin.Klik op de link voor een overzicht van het mannelijk geslachtsorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me ook niet meer dan logisch, want dan kun je nog steeds iemand zwanger maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller dit antwoord wil lezen:

er is geen verschil te zien tussen de zaadlozing van een gesteriliseerde man en eentje die dat niet is.
Het kwakje oogt hetzelfde. Alleen zijn de "kikkervisjes" niet meer aanwezig maar die zie je in beide gevallen (met het blote oog) toch niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de zaadleiders worden door geknipt zodat er geen zaadcellen meer vervoerd kunnen worden dus is wat er overblijft alleen vocht en geen sperma meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Sowieso;

Uit eerdere antwoorden weet je inmiddels dat een man na de sterilisatie nog gewoon ejaculeert in vloeibare en niet in poedervorm. Maar het duurt tot soms wel drie maanden tot de laatste zaadcel uit het vocht is verdwenen. Daarom moet een man na zijn sterilisatie ook nog een aantal keren een monster van het vocht ter controle aanbieden. Overigens las ik ook ergens dat de zaadleiders worden doorgesneden, maar dat is zeker niet altijd het geval. Afbinden gebeurt ook heel vel en maakt dat de sterilisatie makkelijker ongedaan te maken is.