Ha, die Menjy;

Twee vrouwen samen seks zien hebben is iets wat de meeste heteromannen opwindt; het schijnt te prikkelen tot de fantasie zelf mee te mogen doen. Ongetwijfeld zullen er ook heterovrouwen die zichzelf bij het zien van twee seksende mannen er graag tussen fantaseren, maar ik heb het er nog nooit eentje horen toegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

dat is voor iedere vrouw anders.. mij doet het niet zoveel, vind het mooier om te zien dat er een vrouw bij betrokken is omdat ik me als vrouw dan in haar kan verplaatsen denk ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het niet om aan te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vindt het helemaal niks, maar ik vindt zowiezo sex van een ander niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je niet in het algemeen stellen. Ik denk dat mannen over het algemeen veel 'primairder' ingesteld zijn dan vrouwen, bij mannen is het meer kijken en opgewonden raken, bij vrouwen moet het plaatje er omheen over het algemeen ook kloppen. Dus een stel knappe homo's die harde sex met elkaar hebben, zal door veel vrouwen niet automatisch opwindend gevonden worden, net zo min als kijken naar harde hetero sex. Maar als het wat erotischer wordt verpakt zullen er best wel vrouwen zijn die het opwindend vinden.

Ik vind een homo-zoenpartij in een film net zo aantrekkelijk als een hetero-zoenpartij en dan nog een beetje extra omdat 'je dat niet aantrekkelijk hoort te vinden'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt opwindend vind ik het niet, maar het idee intrigeert me wel. Alleen een man weet, hoe het voelt, als hij lichamelijk bemint wordt, en als een andere man dat dan doet, weet hij waarschijnlijk véél beter, 'hoe het moet', en dan lijkt me dat best een heerlijke ervaring.
Maar zelf ben ik veel te hetero, om eens te ervaren hoe het zou zijn, door een vrouw bemint te worden - jakkes nee....
En twee elkaar beminnende mannen hoef ik ook niet zo nodig te aanschouwen....ik ben, denk ik, meer een doeër dan een kijker...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het hoeft van mij geen van 2e niet
maar als ik n antwoord moet geven op je vraag
heb ik er geen moeite mee dat 2 vrouwen met elkaar de liefde bedrijven
maar 2 mannen ....daar word ik echt misselijk van
bah..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik vind beide niet opwindend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het bijde echt niet opwindend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even los van het feit dat ik het kijken naar sex van anderen helemaal niks vind, ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die het leuk vinden om 2 mannen met elkaar bezig te zien.