kan een man na een besnijdenis nog masturberen?

Of heb je dan een fles glijmiddel nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dan werkt dat glijsysteem niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pff vraag me toch echt af hou jong je bent? :S Wat een onzinvraag dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is hier onzin aan??? Ik vind het een goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets niet weet, moet je een vraag stellen. Vervolgens zal een ieder zijn mening hierover hebben, maar zolang je vraag niet wordt weggehaald door de moderators zal het wel meevallen. Oh ja, het antwoord is: JA, geen probleem, geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom staat deze vraag bij eten en drinken overig :)?
Kimath
12 jaar geleden
Zou zielig zijn als het niet meer zou kunnen. Je hebt overigens geen hele fles per keer nodig, klein beetje glijmiddel schijnt al genoeg te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 15 ik was gewoon benieuwd ik kon niet slapen en dan bedenk ik zulke onzinnige dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'dat glijsysteem'
daar kreeg ik wel even een dikke glimlach van :-)

Antwoorden (7)

Nergens voor nodig kan prima! ik vind het zelfs schoner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zal niet gaan... Haha nee grapje. Door plekken te stimuleren komt een man klaar (eikel bv) een voorhuid voegt daarbij niks toe of aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je eikel gevoelig is, zal het wel een tijdje duren voordat ie er tegen kan en er aan gewend is.
Voorhuid weg laten halen kan namelijk eerste weken zwaar irriterend zijn voor de eikel omdat die bloot zit.
Verder, zou het ''heen en weer gaan'' bij het masturberen ook iets moeilijker kunnen gaan, omdat het verlengstukje van het huid daar gewoon weg is.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, minnetjes, maar moeten die minnaars alleen nog even zo leuk zijn om te vertellen wát er fout is:)
Natuurlijk kan dat.. Masturberen is eigenlijk niets anders dan frictie op de eikel.
Het zal alleen prettiger zijn voor je vriend wanneer je hand glad is. En daarvoor kan je idd glijmiddel gebruiken, maar spuug werkt ook prima. Zolang je hand maar makkelijk glijdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pijpen kan wel (zichzelf, als hij lenig genoeg is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar slaat dit antwoord op???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, Nice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
seluj. Dit is een antwoord op de gestelde vraag: kan een man na een besnijdenis nog masturberen? M.a.w. kan hij nog aan soloseks doen ofwel in engere zin, hoe kan hij de hand aan zichzelf slaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geef je nou een veel betere reactie dan antwoord. Je antwoord is echt vaag en raakt juist echt af van de vraag. Pijpen kan wel, dus aftrekken niet, dat wordt niet geheel duidelijk? (zichzelf, als hij lenig genoeg is) , ja dat kan maar dat kunnen alle mannen als ze lenig genoeg zijn, besneden of niet. Ofwel je geeft een antwoord die de vraag ontwijkt en geeft dan nog een opmerking die voor alle mannen geldt. Seluj heeft in mijn ogen dus gelijk dat hij het vreemd antwoord vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah nu snap ik het denk ik, autofelatio schaar je ook onder masturbatie zeker. Dan begin ik je antwoord meer te snappen. Maar dan leg je dat wel slecht uit.
ja zelfs schoner en beter vind ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na een besnijdenis word de penis zelfs gevoeliger, masturberen kan dan makkelijk!