ik doe aan bdsm, ik ben sub , maar ik ontwikkel nu ook me Dominante kant, maar ik weet niet hoe ik van een normale sfeer kan over gaan in bdsm sfeer..

mijn vriend is zelf ook onderdanig en probeert mij te helpen, op msn praat ik groot uit maar irl is er iets dat mij er tog van weerhoud om D te zijn.. iemand tips om dit wel te kunnen of de overgang van sfeer makkelijker te maken.. ook moet ik vaak lachen omdat t iets is wat ik nauwelijk doe, en dan ben ik weer afgeleid. maar wil het heel graag.. we hebben al een `hobby kamer` en zijn mee bezig om in te richten.. iemand tips?

Toegevoegd na 1 uur:
even ter info, de `vriend `waar ik het over heb in mijn vorige vraag, is henk, de vriend waar ik nu over heb is richard, hij is onderdanig,.

Toegevoegd na 1 uur:
DIT ZIJN 2 VERSCHILLENDE MENSEN WAAR IK HET OVER HEB!! NU OVER RICHARD, DIE MIJ ACCEPTEERD ZOALS IK BEN, DAAROM GA IK (ZIE VORIGE VRAG0 OOK WEG BIJ ME HUIDIGE VRIEND HENK,. DUS NU IS HET ZO DAT IK ME ZO GOED OP ME PLEK VOEL BIJ RICHARD, MAAR DAT IK DOMINANT TEGEN HEM WIL ZIJN, BIJ ME (NOG) HUIDIGE VRIEND HENK, KAN IK DAT NIET, HIJ ISSOLEERT MIJ, IK MAG MET GEEN ENKELE ANDERE JONGEN OMGAAN.. ik ben te lang sub geweest om nu over te stappen op Dominant zijn.. ik zou graag tips willen om bij me nieuwe vriend wel Dominant te kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
de antw op me vorige vraag zyn bruikbaar geweest, ben gaan denke wat IK zelf wil en dat weet k, die vriend die me `gebruikt is henk, daarbij ga k nu echte stappe nemen om weg te gaan`ik ga verhuize na richard en hy is onderd.dus daarom nu de vraag hoe k by me (nieuwe vriend richard) n bdsm sfeer kan creeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou een serieuze vraag kunnen zijn. Maar ik denk dat GV niet de juiste plaats is om die te stellen.
BDSM heeft voldoende informatie communities,sites chatboxen etc. om er over te kunnen praten met gelijkgestemde.
Hier op GV zitten (te) veel mensen die niet geloven of verdringen dat het een onderdeel van de maatschappij is en vooroordelende reacties/antwoorden geven.
paulus811
12 jaar geleden
Als je Ingrid heet, 22 jaar bent en in Hardenberg woont, heb je toch wel enigszins maso trekjes als je dit soort vragen op GV stelt (die wat mij betreft niet verboden zijn). Het is toch iets anders dan Bep heten en in Rotterdam wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben blij dat ik geen tijd en energie heb gebruikt om je vorige vraag te beantwoorden! 16 mensen hebben dat wel gedaan om je weg te helpen bij een man die je als huissloof gebruikte... Zonde van hun tijd... Dit is eigenlijk misbruiken van Goeie Vraag, vind ik.

http://www.goeievraag.be/vraag/zorgen-vriend-sex-date-advertenties.188472 Nu ben ik hier als de bliksem weg bij jouw vraag, wie weet wat je de volgende keer weer verzint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol Siska :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is ze dus wel weggegaan bij haar Henk, en heeft ze binnen een week een BDSM relatie. Komt vast allemaal goed met Ingrid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de antwoorden op mijn andere vraag zijn helemaal niet nutteloos geweest, het heeft me ertoe gezet om na te denken wat ik zelf wil en daar ben ik nu uit, daarom had ik t ook niet goed opgeschreven, die vriend die mij `gebruikt is henk, daarbij ga ik nu echte stappen te ondernemen om weg te gaan` en wil dus gaan verhuizen na richard en hij is onderdanig. dus daarom nu die vraag hoe ik bij me (nieuwe vriend richard) een bdsm sfeer kan creeren. sorry voor deze mis verstand.
Kimath
12 jaar geleden
Als je net bij je oude vriend weg bent gegaan, en nu bij je nieuwe vriend zit, kun je dan niet beter rustig aan beginnen?
Lijkt mij beter om eerst elkaar wat beter te leren kennen, voordat je de SM kant op gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken mijn nieuwe vriend al wat langer, op een normale manier en weet ook van zijn intresses, maar alvast wat ideeen maken kan geen kwaad tog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kun je Henk verwijten dat hij sexdingen op Teletekst bekijkt terwijl je zelf al een relatie had met een ander? Henk is nog niet je ex, en je gaat met Richard.
Ik geloof dat ik het allemaal niet meer begrijp en dat hier geen woord van waar kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben zelf op zoek gegaan na contacten, NADAT ik hem betrapt met zijn VROUWLIJKE contacten, overigens is er niks sexueel gebeurt tussen mijn nieuwe vriend en mij, en zoals henk mij nu issoleert LAAT IK DIT NIET TOE, (ik mag niet eens een MANNELIJKE medewerker van de supermarkt iets vragen, dat vind hij al vreemdgaan en barst de bom zonder enig aanwijzen) ik vind dit niet kunnen en daarom ben ik op zoek gegaan na een goede vriend, waarmee ik later wel meer doe, pas als ik werkelijk weg ben bij hem,HIJ MAG E BEST BETRAPPEN, WANT DAN SPREEK IK HEM AAN OP ZIJN GEDRAG EN DAT IK DAAROM MET ANDER GA DAAROP ER IS TOG NIKS GEBEURT TUSSEN RICHARD EN MIJ MAAR WAT IK IN ZIJN SMSJES LEES HEEFT ER VAKER TUSSEN HEM EN EEN ANDERE (VERCHILLENDE) VROUW EEN IRL ONTMOETING PLAATS GEVONDEN , WAARNA HIJ SMSTE, `WAT VOND JE ER VAN? LEKKER LUL HEB IK HE, IK KON ZIEN DAT JE OOK GENIET` denk jij (kriz) dat ik dit zomaar laat gaan? nee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat zo ik ook niet zomaar laten gaan, maar ik zou me niet zomaar in een andere relatie storten. Ik denk dat jij er verstandig aan doet om eerst een tijdje alleen te wonen en te onderzoeken wie je bent, en waarom je bent wie je bent, en zeker waarom je zo'n relatie met Henk hebt. En hoe het komt dat je deze man aantrekkelijk hebt gevonden.
Zoek jezelf eerst en wordt gelukkig met jezelf voordat je je geluk bij een ander zoekt. En juist in een BDSM relatie moet je heel goed weten wat je grenzen zijn, en die weet jij niet. Je laat immers over je lopen. Je hebt nog steeds je relatie niet verbroken, en wacht op een "redder". Maar degene die jou kan redden ben je zelf, en geen Richard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, zou Wilders dit wel weten van Henk en Ingrid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahahaha lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ingrid, dat had ik ook niet laten gaan maar had dan de eer aan mezelf gehouden en weggegaan, jij haat hem om wat hij doet maar doet ondertussen precies hetzelfde....wat zal jij jezelf nu haten dan! Arme meid.

Antwoorden (5)

Vorige keer liep je te klagen dat je vriend je als sloof gebruikt. Dus als ik jou was zou ik hem "lachend keihard meppen" en hem alles laten doen als slaaf: werken, en het huishouden, en geen Teletekst kijken. Grijp je kans!
Laat je vooral niet weerhouden.

Denk aan wat je de vorige schreef op goede vraag, en dat moet genoeg zijn om de kans te pakken dominant te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vriend is niet die gene die waar ik het over heb in mijn andere vraag, de vriend bij wie ik nu woon en mij als slaaf gebruikt is henk,
de andere vriend die waar ik hier hier over heb is richard.. even voor de duidelijkheid,
ik wil dus gaan verhuizen van henk (nu) naar mijn andere goede vriend (richard) maar de knop om zetten van sub zijnde wat ik nu hier ben (heb geen 24/7 bdsm relatie nu maar zoals dit nu ook gaat beschouw ik het niet als bdsm) .. als ik ga verhuizen moet ik bij de ander (richard) D zijn..
die omschakeling moet ik maken maar weet ni hoe..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had je bij je vorige vraag dan ook wel even kunnen vermelden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor jou kriz, want je hebt gelijk.
Zonde van de tijd van de beantwoorders op de vorige vraag. Vooral SuzyQ heeft zich ernstig beziggehouden met reacties te geven om te helpen... http://www.goeievraag.be/vraag/zorgen-vriend-sex-date-advertenties.188472
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de antw op me vorige vraag zyn bruikbaar geweest, ben gaan denke wat IK zelf wil en dat weet k, die vriend die me `gebruikt is henk, daarbij ga k nu echte stappe nemen om weg te gaan`ik ga verhuize na richard en hy is onderd.dus daarom nu de vraag hoe k by me (nieuwe vriend richard) n bdsm sfeer kan creeren
Kimath
12 jaar geleden
Klinkt een beetje raar als je iets MOET zijn van iemand anders. Weet je zeker dat de nieuwe relatie goed voor je zal zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil zelf de andere kant van bdsm eens zien, dus niet als sub maar als D.
Don't talk the talk if you can't walk the walk.

Je zegt dat je op msn heel groot voor doet, maar in het echt maak je er niks van waar. Misschien is het eens handig om jezelf te zijn en kijken wat dat brengt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bdsm is een rollenspel die je seksleven naar jouw smaak spannender kan maken.
Wat je vraagt is: hoe kan ik makkelijker in mijn rol komen?
Ik denk dat je dat kan doen, zoals acteurs zich inleven in hun rol: je kleedt jezelf voor de rol en je concentreert je op de scene (jullie kamer) en wat je wil gaan doen. Daarna ga je ervoor!
En als dat niet lukt, dan kan je je afvragen of je wel voor de rol geschikt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dus dat daar het probleem ook ligt, als ik van begin af aan al sub ben, maar iedereen is wel een seigenwijs en ik wil dat uiten in Dominantie in bdsm, maar ik ben te lang sub geweest denk ik om nu Dominant te zijn.. ik heb ook nog geen ervaring als D in bdsm, ik kijk wel goed (tot zover het kan) als ik bij me (nog) huidige vriend word vastgebonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry .....maar BDSM is VEEL meer dan een rollenspel onderdanige /masochistische gevoelens daar wordt je mee geboren (ik spreek nu voor mijzelf) of dit ook opgaat voor Dominante / sadistische gevoelens kan ik niet beamen maar ik vermoed van wel ...
Ja het is nogal persoonlijk, maar ik zelf hou van soft-sm en sowieso ben ik wat seks betreft redelijk grenzeloos. Ik hou van rollenspellen. En in het begin lach je je dood.

Probeer het eens via de telefoon (niets zo leuk als dirtytalk). En het hoeft niet meteen keihard te zijn, maar trek aan zijn haren (als hij niet kaal is hihi), bijt hem in zijn nek, duw hem hardhandig het bed op en neem de regie in handen. Probeer steeds een stapje verder te gaan (als jou het leuk lijkt, moet je het toch geprobeerd hebben. Blijkt het niets te zijn, dan blijf je lekker onderdanig).

BDSM is macht, BDSM is je overgeven en dat is heel opwindend. Maar je moet het wel durven en misschien is de tijd nog niet helemaal rijp.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens is er helemaal NIETS verkeerds aan lachen. Accepteer het. Hoe denk je dat een vrouw zich voelt als ze voor het eerst een strap-on heeft (een voorbinddildo) en daarmee haar vriendin neemt. Beide lach je, maar als het er eenmaal inzit, zal het lachen je wel vergaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;) +je voor jou, jij weet tenminste waar je over spreekt xx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en die minnetjes snap ik niet hihi
Onderdanigheid en masochisme zijn geen gevoelens die je aan en uit kunt schakelen je bent gewoon zo of je bent niet zo, ik kan als masochist best wel de Dominante rol spelen maar dan altijd nog vanuit mijn (onderdanige) gevoel waarin ik de wil heb om de ander te pleasen.

wellicht is dit voor jou ook een optie(?) als sub /onderdanige wil je graag die ander een plezier doen - als dat plezier voor hem/haar bestaat uit het onderdanig zijn of pijn ontvangen.
DAN kun jij diegene dit geven vanuit je gevoel om deze te "dienen"..........(volg je het nog?)
Tot zo ver jou gevoel.....

Het is vaak prettig als je nog niet zo zeker bent in je Dominante rol - om de ander te blinddoeken - dat maakt de ander onzekerder - en het is voor jou makkelijker ...

Verder probeer niet al te krampachtig te doen - het is gewoon fijn samen plezier te maken en de dingen te doen die jullie samen fijn vinden.

en trek je niet te veel aan van de mensen en meningen van anderen (al helemaal niet van mensen die niets hebben met BDSM)

mocht je verder nog vragen hebben kunnen we eventueel (mail of zo ) nog verder praten
veel plezier !!!!!
Stapper