Heb cup A, wil borstvergroting

Doordat ik 40 kilo ben afgevallen in mijn puberteit ben ik van een C cup naar A gegaan. Ik voel mij hier niet vrouwelijk bij en zit te denken aan een borstvergroting. Nu ben ik bang dat mijn gevoeligheid van mijn tepels weg gaat en weet ik niet goed wat voor cup te nemen omdat ik ze ook niet te groot wil.
Heeft iemand ervaring met een borstvergroting en de voordelen en nadelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (8)

bedenk of je kinderen wil. borstverkleining en borstvergroting heeft invloed op de kwaliteit van moedermelk. Een kind zal op deze wijze weinig bouwstoffen meekrijgen die een goede weerstand in haar leven garanderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Push up bh's doen wonderen. En als je kinderen wilt zoals hierboven aangegeven word kun je beter even wachten. Niet alleen om de kwaliteit van de melk maar ook omdat veel borsten gaan hangen en minder mooi worden naar borstvoeding en je dus opnieuw naar de plastische chirurgie toe kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor de gevoeligheid in je tepels verandert niet, ik spreek uit ervaring. De cup maat die bij je past in afhankelijk van de natuurlijke ruimte die je hebt om de prothese te plaatsen en natuurlijk je eigen figuur. Als je mijn ervaring echt mee wilt maken dan kun je die op internet terug kijken. Ik ben kandidaat geweest in het programma gewoon mooier van RTL 4. Ga naar de website www.gewoonmooier.nl en klik bij kandidaten op Tessa. Daar zie je mijn verhaal. Mijn ervaring is dat ik het veel eerder had moeten doen! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niet doen krijg je spijt van. Want als je kinderen wilt en krijgt dan worden je borsten weer een maatje groter. En als je ouder word ga je toch weer iets zwaarder worden en dus worden je borsten ook weer groter.

Ik zou als ik jou was nog maar eens goed erover nadenken.
Want eenmaal groter kan met kinderen nog veel groter worden. Tenminste zo is het bij mij gegaan. Ik had een dikke A met kinderen is het een B geworden. Boven de 40 werd het een C omdat ik in het geheel iets zwaarder werd en na de overgang nu waar ik een klein beetje van baal is het een D geworden omdat ik nog een paar kilo aangekomen ben.

Dus als je nu een C hebt (met borstvergroting) en je krijgt kinderen. Nou vul de rest zelf maar in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.deonlinedrogist.nl/liberty-healthcare-breastgro-capsules-maand-kuur-p-2689.html

Mischien is dit wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nadelen; -het voelt, ondanks wat plastisch chirurgen zeggen, nooit zo natuurlijk als een echte borst.
-Het kan dat je de protheses voelt zitten. - ze moeten vervangen worden na 10 of 15 jaar - risico van lekkage - het kan minder mooi uitpakken dan je gewenst had.
De voordelen: - je voelt je een stuk mooier en aantrekkelijker - meer zelfvertrouwen - kleren staan mooier - je krijgt meer aandacht van mannen. (het is gewoon de waarheid).

In jouw situatie zou ik het doen! Je bent 40 kilo afgevallen en mag jezelf best extra ervoor belonen, naast het feit dat je er nu stukken beter uitziet en je gezonder voelt en makkelijker kunt bewegen!
Er zitten voor en nadelen aan! Verdiep je gewoon heel goed in de soorten protheses en kies een goede, gerennommeerde kliniek.

Je tepels kunnen iets minder gevoelig worden, maar meestal gebeurd dat niet. Als je zegt tegen de chirurg welke cup je wilt, dan maken ze die. Ik zou voor een C gaan! Dat is gemiddeld en dan zit je altijd goed.
Ik heb geen idee hoe het zit met borstvoeding, maar als je al kinderen hebt heb je daar geen omkijken naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens om je heen, kijk naar andere dames die hetzelfde postuur hebben als jij. Wat voor maat borsten hebben die? En wat vind jij mooi? Ze hoeven niet groot te zijn, zeg je zelf. (zou ik ook zeker niet doen! , Ik vind het niet mooi en veel mannen (en vrouwen natuurlijk) ook niet hoor, als je te grote nep borsten hebt, die omhoog blijven staan als jij gaat liggen)
Normaal zou ik het afraden, maar ik weet ook dat als je afvalt, dat het soms slappe borsten worden, ik weet niet of dat bij jou het geval is hoor. Misschien alleen opvullen? Ik zou zeker nooit groter dan de c die je had, maar misschien een B? Veel succes met je beslissing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oom en daar een vriendin van heeft een borstverkleining gedaan en daar was ze heel blij mee. Ze voelde zich ook niet fijn met haar borsten. Als jij vind dat je een borstvergroting wilt moet je dat doen. Maar zou het wel met iemand over praten die daar een beetje meer ervaring mee heeft. Je kan ook op internet kijken van de voor en nadelen ervan dat zou ook handig zijn voor jou.