Uierzalf als glijmiddel. Kan het kwaad?

Alleen gebruiken bij aftrekken, zonder condoom.

Toegevoegd na 6 minuten:
''... Uierzalf... voor een fleshlight''

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.6K
Kimath
12 jaar geleden
je gebruikt ook echt alles uit het badkamer kastje voor je af te trekken he, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja ik wil wel kijken en vergelijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google maar..., ik wist het ook niet

Het beste antwoord

Nee, dat kan geen enkel kwaad, sterker nog, het maakt helemáál niet uit wat je er opsmeert, zolang het maar niet giftig is. Uierzalf is niet eens een heel slechte keuze, al zullen crèmes en (body)lotions en oliën nog iets beter glijden.

Alleen bij het gebruik van condooms moet je oppassen met zalfjes en crèmepjes, omdat er nog al wat bij zijn die het rubber kunnen aantasten en het condoom onveilig kunnen maken. Daarbij mag alleen een vet/olievrij glijmiddel gebuikt worden (indien nodig), die in de regel ook speciaal voor dat doel verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan geen kwaad maar waarom zalf gebruiken kan toch ook zonder
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil het eigenlijk gebruiken met een fleshlight
Kimath
12 jaar geleden
als het voor een Fleshlight is, zou ik eens in de handleiding kijken. Daar staat vast wel in wat je wel en niet mag gebruiken. Sommige dingen tasten het materiaal aan.
Kimath
12 jaar geleden
ja, dat binnenste van een fleshlight is 1 of ander rubber dacht ik. Heb wel eens plaatjes ervan gezien, vage dingen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je beter glijmiddel kunt gebruiken wat geschikt is daarvoor. Ik weet niet of uierzalf de structuur aan gaat tasten van je f.l. (moest trouwens googlen op wat het was, had het wel eerder gezien, maar wist naam niet). Hier staat geschikt glijmiddel maar je kunt waarschijnlijk ook ky gebruiken, verkrijgbaar bij drogist. Is goedkoper, ligt meestal bij condooms bij kassa. http://www.fleshlight.nl/fleshlight_nl/-c-23.html
ik zal het niet doen, maar wie weet!
het is een zachte en vrij vettige zalf, ik vind het altijd erg fijn voor mijn gezicht of droge handen.
ik zou zeggen probeer het, en is het niet fijn spoel het dan af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEEM EENS BABY OLIE