Iets in je vagina

Ik doe tijdens het vingeren wel eens iets in mijn vagina zoals een flesje lipgloss of de achterkant van een zaklamp. Kan dit kwaad? kan ik ook iets anders (behalve vingers) in mijn vagina doen en een vibrator is geen optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.5K

Antwoorden (5)

Een lipgloss is wel onhygienisch. Daar zitten natuurlijk allemaal bacterieen aan. Je kan het wel doen, maar ik zou het goed schoonmaken met spul wat echt de bacterieen dood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe je dat met je vriend ook voor je gaat seksen ?? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm nee, maar hij wast zich gelukkig elke dag. En een lipgloss die af in toe in je tas slingert niet :)
Als je toch van alles naar binnen loopt te douwen, waarom is een vibrator dan geen optie ? In tegenstelling tot zo ongeveer alle andere lange dunne voorwerpen, is die er in elk geval voor gemaakt. Als het geluid een probleem is, is er natuurlijk ook nog een eindeloze keuze uit dildo's in alle vormen, kleuren en maten.

Het kan geen kwaad ; de vagina is gemaakt om voorwerpen van zekere grootte in in te brengen, en kan ook wel wat bacteriën hebben (tenslotte ontsmet je een gemiddelde penis ook niet voor het seksen), alleen moet je (net als bij seks) wellicht alert zijn op blaasontsteking. Niet al te vieze dingen gebruiken is dus wel verstandig.

En zoals al gezegd : alles dat de juiste lengte en dikte heeft, is in principe geschikt. Alleen met dingen die eenvoudig kapot kunnen of veel vocht absorberen zou ik een beetje oppassen. En geen voorwerpen die in huis eigenlijk voor algemeen gebruik zijn : de elektrische tandenborstel van je vader, de komkommer die vanavond door de sla moet, de paraplu van je moeder, de blokfluit van je zusje etc, zijn allemaal off-limits. Niet zozeer voor je eigen hygiene, maar voor die van de anderen.

Let wel : dit geldt alléén voor vaginaal inbrengen van voorwerpen ! Anaal inbrengen is een vele malen groter risico, dat niet zelden eindigt in het chirurgisch moeten verwijderen van vreemde voorwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
lol @ de elektrische tandenborstel van je vader, de komkommer die vanavond door de sla moet, de paraplu van je moeder, de blokfluit van je zusje
Zolang je niets in je vagina duwt wat zo groot is dat het iets kan beschadigen kan het geen kwaad.
Het is natuurlijk dat mensen masturberen en ook voor vrouwen dat ze dan graag iets in zich doen dus of het nu een penis is of een lipgloss dat zal niet veel uitmaken.
Vibrators zijn er daarom ook niet voor niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mobiel kun je proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allerlei voorwerpen kunnen, maar let op.
- Zorg dat je het er uit kan krijgen
- zorg dat het niet kan breken of afbreken
- zorg dat het schoon is
En
- gebruik een condoom.

Veel plezier