Hoe kan je seks hebben als je je vrienden in de hotelkamer ernaast hoort vrijen dat de stukken eraf vliegen?

Het is nogal ongemakkelijk om hun geluiden aan te horen, dus omgekeerd zouden ik en mijn vriendin ons nog ongemakkelijker voelen. Tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Hoe? Erg gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geluid maken heeft ook zijn charmes. Zo kun je ook niet voorkomen dat je altijd fluisterstil zit te poepen. Dat knetter en plonst er zo nu en dan ook flink op los. Gewoon de humor van inzien en zelf op een ander moment vrijen!

Het beste antwoord

Zet een muziekje aan, dat dempt de geluiden en dan leid het allemaal niet meer zo af. Tja, mischien kun je op een ander tijdstip vrijen. Ik snap dat jullie je er ongemakkelijk bij voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ga pas naar bed als zij klaar zijn. Ze zijn vast niet de hele nacht bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken is seks aanstekelijk.
Zie maar in het dierenrijk, in de paringstijd, waar ze het gewoon tussen alle anderen doen.

Waarschijnlijk is wat jij beleeft, dus cultureel aangeleerd: "seks is privé".

Als je dit beseft, lukt het misschien om er overheen te stappen, en het gewoon te doen. Want je kunt bedenken, dat de geluiden die je hoort gewoon bij het leven behoren: het zou niet moeten uitmaken of het ge-douche of gestofzuig is, of babygehuil of gevrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus! En daarnaast, realiseer dat het een hotelkamer is, ik neem aan dat je daar niet woont, dus binnenkort is het toch voorbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet mee eens, de gedachte dat een ander seks heeft is vaak niet ,.. prettig,..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marcss, je kunt het er wel 'niet mee eens' zijn. Maar dat betekend niet dat het niet normaal menselijk gedrag is. Alle onderzoeken hierna geven duidelijk aan, sex horen, of zien, maakt mensen opgewonden. Dat jij persoonlijk zo bent geconditioneerd dat je dit niet aan jezelf durft toe te geven is helemaal niet zo vreemd. Zelfs in deze onderzoeken was vaak het resultaat dat mensen ZEIDEN dat ze niet opgewonden werden, terwijl alle lichamelijke reacties het daar mee oneens waren. (verhoogde hartslag, aanmaak van bepaalde hormonen, enz).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij een plusje hoor! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij een plusje. Het is inderdaad aangeleerd gedrag schaamte te voelen voor zaken als seksueel gedrag, terwijl dit duidelijk tot de basiselementen van het leven behoort (anders zou de mensheid al lang uitgestorven zijn uiteraard). Iedereen (of toch bijna) van de volwassen populatie ter wereld in heden en verleden heeft en had sex. Daar zouden we ons niet over moeten schamen. Zeker niet als dat gebeurt op de kamer. Dat dat geluid met zich meebrengt zou ons eigenlijk niet hoeven te storen, maar we voelen haast plaatsvervangende schaamte en generen onszelf dood. Nogmaals, dit is aangeleerde schaamte die eigenlijk nergens voor nodig is. Beeld je in hoe je vrienden elkaar zo lief hebben dat ze zich vrij voelen een seksuele relatie met elkaar aan te kunnen gaan. Misschien helpt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Zelf nog meer geluid produceren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samen onder de douche sex hebben, het geluid van het water dempt de andere geluiden en als je een lekkere douche-olie gebruikt kan dat ook heel sensueel zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere kamer vragen of beneden aan de bar een drankje gaan drinken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Concentratie!!! Een van de clichémannetjes (Koot en Bie) kon niet omdat hij eraan dacht hoeveel postzegels hij nog moest inplakken. Koop een boek over concentratie bij Golfen (er zijn er duizenden van) en bestudeer dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha suus
als je het echt "naar je zin hebt" of zo,
dan zal je er van de kamer ernaast niet veel last van hebben.
je zal het zo naar je zin hebben dat je het niet eens hoort!
doe gewoon alsof dat geluid er niet is!

Toegevoegd na 1 minuut:
als dat nog niet lukt, vraag dan de volgende dag voorzichtig aan je vriend of het de volgende keer iets zachter mag.
maar doe het wel voorzichtig zodat hij niet boos word.
vooral veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook heel stil sex hebben... soms is dat nog veel spannender. Anderen vinden het juist heel opwindend om de hele buurt bij elkaar te kreunen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kunt doen (naast alle overige goede antwoorden) is elders een rustig plekje te zoeken.

Het ergens anders doen geeft ook weer een extra spannings impuls!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke suggestie maar welk plekje moet dat dan zijn in huis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) Ik denk dat je niet eens in huis moet zijn maar iets spannends buiten huis moet zoeken... In huis kan ook... de schuur of de garage bijvoorbeeld. Hopsakee...gewoon op de motorkap ;-)
Maak er een wedstrijdje van: wie het het langste volhoud/ wie het meeste geluid maakt/ wie het eerste komt/ etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo zou het ongemakkelijk zijn? Sex is een deel van het leven iedereen doet het.

je vrienden dus ook. dus waarom jullie niet?

En qua geluid, veel geluid is geen garantie voor geweldige sex. dus laatje daardoor niet imponeren.

Doe gewoon wat je normaal ook doet,
heb maling aan de rest.
en geniet.

Bekrompen doen over dit soort dingen is niet een goede oplossing, sterker nog het heeft zelfs een negatief effect.
Straks het je alleen nog maar sex onder de dekens met het licht uit