Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een vrouw een orgasme bereikt als zij gestimuleerd wordt door een man?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (6)

Geen antwoord op te geven. Zeer afhankelijk van de plek en manier van stimulatie, en elke vrouw is anders.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de vrouw goed in de stemming is, en de man weet de juiste plekjes te raken, dan kan het snel gaan.
13 jaar geleden
Daar is geen gemiddelde voor te geven.
De ene vrouw komt binnen enkele seconden klaar een andere pas na een uur.
Het gaat er ook niet om hoe snel maar hoeveel genot ze (en haar partner) er uit beleeft.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op jouw leeftijd (99) kan het trouwens wel iets langer duren ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van diverse factoren. Is de vrouw (platweg gezegd) geil? Heeft ze de man lief? Op welke plek vindt de stimulatie plats? Het maakt bij veel vrouwen verschil of ze vaginaal dan wel clitoriaal (is dat wel een woord?) gestimuleerd worden. Ik ben nog nooit een gemiddelde vrouw tegengekomen,altijd bijzondere, maar ik houd het op 5 tot 10 minuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha moolkees, ik was je even kwijt! Toen zag ik een blauw koolwitje en nou ben je aan het zoenen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zoenen is het voorspel bij de simu eh..stimulatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
clitoraal is wat je bedoelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Mr Tomaat, ik ben bij het googlen beide uitdrukkingen tegen gekomen. Heb je een bron?
ik heb wel gelezen dan een gemiddelde sexpartij 15 minuten duurt:
10 minuten voorspel
5 minuten sex..
dus ik denk 4 minuten ofso !?

maar dat is een gemiddelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoe bedreven de man in kwestie is :P
Nee grapje, ook natuurlijk hoe opgewonden je bent en of je met elkaar durft te spreken over wat je wel en niet lekker vindt, zodat hij ook weet wat werkt en niet werkt (de juiste knopjes). Dan kan het snel gaan. Maar dan nog werkt t bij iedereen anders natuurlijk. En de ene keer sneller dan de andere keer (tussen 3 en 10 minuten ofzo?) al weet ik ook dat er genoeg vrouwen zijn, helaas, die nooit een orgasme krijgen met hun partner samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij die van mij duurt het de ene keer 2 minuten en de andere keer een half uur