Ik ben 20 (vrouw) en heb tot nu toe geen seks gehad. Wie kan mij omschrijven hoe de eerste seks voelt.

Met wat kan ik de pijn van ontmaagdheid vergelijken? Graag goede antwoorden aub.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (11)

Dat is zo enorm verschillend per persoon, de een voelt geen pijn, de ander wel.. Ik voelde geen pijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat de eerste keer behoorlijk pijnlijk kan zijn maar waar die pijn op lijkt weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel een heel erg ongenuanceerde uitspraak!!
Als je er niets van af weet, geef dan ook geen antwoord!
Je geeft de vraagstelster een geheel verkeerd beeld!
Een-
Het hoeft helemaal geen pijn te doen, als je opgewonden bent, zin hebt in seks en de ander is een beetje voorzichtig, dan is het niet pijnlijk.
Als je al pijn voelt is dat maar even en misschien te vergelijken met heel even een soort menstruatiepijnachtig gevoel.
Dus geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poehh ben blij dat de pijn meevalt :) K hoorde laatst van een vriendin dat het (elke keer) ontzettend pijn deed. Maar dat was waarschijnlijk door een te grote penis van de man :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ze is gespannen en hij gaat daar niet goed mee om, of ze besteden te weinig aandacht aan het voorspel.
Misschien zouden ze een beetje glijmiddel kunnen gebruiken, dat kan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Die vagina is erop gemaakt dat er zelfs een babyhoofdje doorheen kan! Voor een man kan het heel stoer lijken als hij 'te groot' is, maar over het algemeen zit het euvel niet in de grootte van de penis, maar in gespannenheid bij de vrouw en het proberen hem erin te stoppen voordat zij daar klaar voor is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuzyQ als je dit als antwoord had gezet ipv als reactie had je een vette + van mij gekregen!
Het kan helpen om dit met je vriend of man te bespreken, dat het je eerste keer is en dat je niet weet wat je wachten staat (qua pijn). Ben je er echter helemaal klaar voor en je hebt behoefte aan seks (met die gene..) Dan zul je ook ontspannen zijn en dan hoeft het ook niet pijn te doen.

Tips van mij.. Doe aan voorspel.. Dat zorgt voor ontspanning.. En neem de tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T hoeft idd geen pijn te doen. De pijn kan ontstaan doordat je een stijve penis door een droge opening wilt duwen. Dat voelt dan stroef en kan pijn veroorzaken. Zorg dat je genoeg vochtig bent als het zover is, gebruik anders de eerste keer glijmiddel. Er wordt niks doorgeprikt dus dat doet geen pijn. Hooguit t stroeve doordrukken, dan geeft je vagina weerstand. Met glijmiddel is die kans echt al een stuk kleiner. Enjoy !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maagdenvlies (dat meer een randje is) kan wel degelijk inscheuren, en dat kan (heel even) pijn doen. Dat is meer een kwestie van even je adem inhouden end an is het over.
Als je vagina stroef is, ben je (doorgaans) niet opgewonden genoeg, dat is iets heel anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I know. He vmaagdenvlies kán inscheuren maar het is niet zo dat het doorgeprikt hoeft te worden. Zoals jij ook segt, het is een rándje.
Als je niet opgewonden en dus niet vochtig genoeg bent, en je partner duwt toch door, dan doet dat wel degelijk zeer. Beetje glijmiddel kan dan helpen.
Door de spanning van de eerste keer schijnt het nogal eebs voor te komen dat vrouwen niet vochtig genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het ook een plus waard. :-) wel 8 ++++++++
want mooi dat t wel zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de informatie martine74, ben blij dat de pijn meevalt. Daar was k het meeste bang voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was zelf n laatbloeier en dacht ook dat t allemaal niet zou passen en dat t dus vreselijk pijn zou doen. Maar het is allemaal erg elastisch down there, dus als het vochtig genoeg is gaat t praktisch vanzelf. ;-)
als je er echt schrik voor hebt zou ik zorgen sat je gewoon een flesje glij in huis hebt. Just in case...
Als je een voorzichtige en goede minnaar hebt, wordt het een van de mooiste belevenissen in je leven.
Als het maagdenvlies nog intact is (wat bij het gebruik van tampons meestal niet zo is, moet je minnaar heel zorgvuldig te werk gaan en lang voorspel geven.
De lust wint het dan van de relatief geringe last.
De eerste keer sex moet beslist met tederheid van je minnaar
gebeuren.
Het is dus goed een geschikte persoon te vinden, niet een die "even een maagd" wil scoren.
Vertel deze jongeman je situatie en overtuig je van zijn intentie je met voorzichtigheid en respect te behandelen.
Spreek af dat JIJ aangeeft hoe ver/diep hij mag gaan en dat hij
met rustige bewegingen je vagina benadert.
Als je met een lieve gevoelige knul te maken hebt, loop je de volgende dag met een big smile rond (hij ook , waarschijnlijk)
Gebruik WEL een condoom, zelfs als je aan de pil bent.
Ik wens je alle liefde toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mijzelf had ik het gevoel dat er allemaal naalden in werden geduwd het was niet echt een fijn gevoel ben blij dat na de 3e keer het helemaal over was en het geen pijn meer deed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij deed eerste keer beetje pijn het voelt gewoon goed als je met degene doet waar je van houd, mensen overdrijven met ja doet pijn dit dat , valt reuze mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat jij kan voelen wat pijn doet bij andere vrouwen.
Bij mij heeft het helemaal geen pijn gedaan, en dat is ook niet echt nodig.

Hierboven staan al goede tips om ervoor te zorgen dat het geen pijn doet. Ontspannen zijn, vochtig zijn, indien nodig wat glijmiddel (daar ís het voor!) gebruiken, dat helpt allemaal.

Om daar nog een belangrijke tip aan toe te voegen: mocht je nog niet masturberen, dan kan ik je aanraden dat wel te gaan doen. Niets helpt zoveel om seks soepel te laten verlopen dan ervoor zorgen dat je je eigen lichaam kent en weet wat je wel en niet lekker vindt. Want hoe zou je partner moeten weten wat lekker voor jou is als je het zélf niet eens weet? Dan krijg je situaties waarbij je maar ligt te wachten tot je partner jou opgewonden maakt, terwijl het allemaal alleen maar spannender wordt.

Experimenteer er dus in je eentje vrolijk op los. Probeer gewoon uit wat je fijn vindt. Voel het verschil eens hoe het is als iets je vagina binnengaat als je heel opgewonden bent of juist als je helemaal niet opgewonden bent; in het laatste geval voelt het veel nauwer aan. Als je eerst met jezelf experimenteert, weet je op het moment supreme naar welk gevoel je streeft om penetratie fijn te laten verlopen. En dan hoeft er helemaal geen pijn te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En eigenlijk vind ik dat elke moeder dat tegen haar dochter moet vertellen: kom er eerst maar eens uitgebreid achter wat je ZELF lekker vindt en hoe het allemaal werkt voordat je het met een partner probeert. Dat doen de heren ook.
zeg het tegen je vriend waar je sex mee heb
dat het je eerste x is
dan begrijp hij dat vast wel
en onspan je niet gespannen zijn
bij mij dee ook pijn maar ja we waren heel gespanen
en dat is dan niet meer leuk
massage doet wonderen hahahahaha
sterkte er mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mannen ook kunnen antwoorden zou ik je aanraden het aan iemand te vragen dat pas getrouwd is. Heb je niet zo'n vriendin moet je het aan één van je jongere tantes vragen, bij wie dat kan. Nooit aan mannen vragen. Het enige dat zij voelen de eerste keer is omschrijfbaar met een kreet als 'woehoe'. Ze zijn wat hartelozer op dat gebied mag je gerust zeggen, gevoellozer mag ook.

Omdat mijn hele reactie anders verwijderd word moet ik wel een directe antwoord op je vraag geven.

Doe je het met iemand die je volledig vertrouwd en bij wie je je op je gemak voelt? Dan voelt het als mooi.. daarna vies.. daarna lelijk.. daarna een mix van dat alles totdat het afloopt.

Doe je het met iemand bij wie je niet jezelf kunt zijn en dus eigenlijk niet op je gemak voelt en geeneens zo erg vertrouwd, maar toch die volgende stap moet nemen vanwege de gedachten van het anders verliezen van die persoon? Dan is het liep het maar af, was het maar voorbij. Je zult zien hoe lelijk de persoon is aan wie je je maagdheid gaf en er spijt van hebben. Hij zal bovenop alle lelijkheid van zijn kant nog tegen je zeggen dat je er aan zal wennen na een tijd. Wat je ook wel zal doen.. maar wat voor verschil heb je dan van een dier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom iemand die net getrouwd is? Kijkt die anders op haar eerste keer seks terug dan iemand die niet getrouwd is? Vies en lelijk? Dat spijt me voor je, dat je dat zo voelde. Gelukkig is dat géén algemene ervaring. Wat heb je trouwens een wonderlijk idee van mannen. Wat naar dat je alleen nog mannen tegenkomt die hartelozer en gevoellozer zijn dan vrouwen! Al helemaal omdat er best wat harteloze en gevoelloze vrouwen in de wereld zijn. Of heb je die toevallig nooit ontmoet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat jij jezelf al had ontmaagd vóór je eerste keer met het tegengeslacht betekend niet dat iedereen dat doet. Dus het kan wat 'vreemd' zijn allemaal. Gevoelloze vrouwen ben ik zeker tegengekomen.. Ik reageer nu op één van hen. Dus ik herken ze uit de verste verte al. Wat geeft jou trouwens het idee dat ik mannen tegenkom, dus op mannen val? Dat jij het jargon niet begreep kan ik wel vatten. Ik zal het je uitleggen. Vies: Nogmaals niet iedereen had 'het' al gedaan voordat ze 'het' gingen doen, dus lichaamseigen vloeistoffen kunnen wat vreemd over komen en dan niet op een R. Kelly manier. Lelijk: F*ckfaces.. Jij weet vanzelf. De mix waar ik het over had: Het hoogtepunt. Daarna: Klaarkomen.. sigaretje opsteken... en wachten op je massage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Mezelf ontmaagd'? Oké, dit wordt vreemder en vreemder. Bedoel je nou dat je het niet alleen normaal vindt om pas seks te hebben als je getrouwd bent, maar dat je ook nog een probleem hebt met masturbatie? Dus volgens jou is het een goed idee om jezelf nooit aan te raken, te wachten tot je getrouwd bent, en dan maar blind te hopen dat het allemaal een beetje goed gaat, om vervolgens het idiote idee te krijgen dat lichaamsvloeistoffen 'vies' zijn? Waarom zou je jezelf dat aandoen? Enne: in je profiel staat niet of je man of vrouw bent. Aangezien je doorzaagt over dit niet aan mannen vragen omdat die zo harteloos zouden zijn, was ik ervan uitgegaan dat je een vrouw was die op mannen valt. Maar inderdaad, je kunt ook best een man zijn die op vrouwen valt (hoeveel zelfhaat moet je dan hebben om mannen zo neer te zetten!) of een vrouw die alleen ervaringen heeft met vrouwen (volgens mij niet de ervaring waar de vraagstelster naar vraagt). Nu begrijp ik gelukkig wel een beetje waarom je zo'n totaal onrealistisch beeld schetst: je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt, maar waant jezelf expert die wel eens zijn wijsheid zal delen. Trouwens nog steeds diep triest, die ideeën over 'vies', 'vreemd' en 'lelijke fuckfaces'. Dat over iets dat zo mooi kan zijn als je er niet zo overspannen over doet. Je komt erg beschadigd op me over, en dat vind ik oprecht heel naar voor je. Hoe 'ongevoelig' je mij ook wilt noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ik jouw reactie zo zie ga ik juist, maakt niet uit wat er ook op je profiel staat, twijfelen of jij wel echt een vrouw bent. Dit lijken wel de woorden van een man. Één die onder vermomming van talloze andere woorden beweert dat porno geen kwaad kan en/of geen vreemdgaan is. Volgens jou is sex zonder partner of sex met meerdere partners in een heel leven o zo normaal.. Dan vraag ik me toch echt af waar jij je moreel liet bouwen. Zou het zijn in een pabo blad? Of toch gewoon bnn. We zijn wel heel veel dingen normaal gaan vinden met de tijd of niet? Eergisteren waren we 18 toen we 'het' voor de eerste keer deden, gisteren 16.. en nu 12 of 13. Wat zijn we morgen? Pedofilievrij omdat zelfs kinderen voor de pubertijd al niet meer veilig zijn? Zo lossen we dat op in deze democratische vrije wereld toch? Eerst vinden we het vies en daarna legaliseren we het met toezicht erop. Dat we het dan ook gelijk commercialiseren en een grotere groep 'opdringen' willen we niets van weten natuurlijk. Tuurlijk geef ik een antwoordt zoals je zult het vreemd vinden, maar als je de juiste persoon voor je.... of op je, wat dan ook, hebt zal je er van genieten. Natuurlijk ga ik ervan uit dat een meisje haar schoonheid bewaart voor haar ECHTE liefde.. en niet de jongen op de hoek of zelfs haar eigen fantasieën. Wat voor zieke wereld kom jij uit als jij gaat beweren dat datgene wat jij voor stelt aan de dame in kwestie haar ten eerste niet gaat afleiden van dingen die er echt toedoen en geloof me 'de eerste keer' doet er niet toe naast serieuze zaken in de wereld en ten tweede haar eigen fantasieën haar niet teleur gaan stellen wanneer ze merkt dat het helemaal niet zo was zoals ze zich dat had voorgesteld. Nu begrijp ik wel dat het enige dat jou bezig hield het 'genoeg-nat-zijn' was, maar dat betekend niet dat iedereen ook op jouw niveau naar de stam van een boom moet kijken waardoor ze letterlijk door de boom het bos niet kunnen zien. Get the bigger picture?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wahahahaha, een gezonde kijk op seks, 'dus' zal ik wel een man zijn? Lieve schat, ik weet niet waar je je rare ideeën vandaan hebt, maar guess what: ook vrouwen kunnen van seks genieten en er niet zo spastisch over doen. Oh, trouwens:
- Porno is inderdaad geen vreemdgaan.
- Porno die op een goede manier (dus zonder dwang) gemaakt is en wordt bekeken door volwassenen kan inderdaad geen kwaad.
- Seks zonder partner is al normaal zolang als de mensheid bestaat.
- Seks met meerdere partners in een leven ook.
- Het verbaast me dat juist jij blijkbaar de Pabo-catalogus kent, maar ik snap niet waar je daarin enige moraal hebt gevonden. Het is een catalogus voor seksartikelen, geen filosofische verhandeling.
- Ik ben iets te oud om moreel gevormd te zijn door BNN.
- Pedofilie hier bij de haren bij sleuren is compleet belachelijk. Er is geen glijdende schaal van masturbatie naar kinderverkrachting.
- Wat mij betreft kom je uit een compleet zieke wereld als je een meisje dat zelfs zélf niet weet wat ze lekker vindt uitlevert aan een man die door al even groot gebrek aan ervaring óók al geen idee heeft wat hij moet doen om de eerste ervaring fijn te laten verlopen.
- Natuurlijk is 'nat genoeg zijn' niet het enige wat ertoe doet, maar het is wel zo prettig om de pijn te voorkomen die de vraagstelster vreest.