Welke condooms zijn geschikt voor een taps toelopende penis?

De penis geeft een smalle kop en een erg brede basis.
Door deze vorm rolt het condoom vanzelf terug tijdens de sex. ( en dat is natuurlijk niet de bedoeling)
omdat de basis zo breed is, is daar minimaal een XL voor nodig.
Ik heb op internet rond gespeurd, maar daar wordt alleen uitgegaan van een toch wel gelijkmatige penis.

Als alternatief kan het vrouwen condoom een uitkomst bieden maar dat schijnt toch minder prettig te zijn voor de man.

Ik hoop dat jullie goede ideeen of oplossingen hebben.
Want bescherming gebruiken we niets voor niets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Wat jij beschrijft ben ik nog nooit tegengekomen.
Maar als ze het hier niet hebben bestaat het denk ik niet:

http://condomerie.com/
en dan o.a. hier:
http://condomerie.com/casindex_uitleg

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zou vooral een condoom nemen die lang genoeg is., daarmee bedoel ik niet extra lang, maar gewoon de juiste lengte.
En zonder glijmiddel enzo, dat zit dan ook aan de binnenkant.
(extra glijmiddel aan de buitenkant helpt natuurlijk juist wel weer tegen afglijden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik had het ook nog nooit gezien, maar het bestaat blijkbaar..
Maar de site van condomerie had ik ook al geheel uitgeplozen, maar daar zit niets tussen.
Echter wat je zegt over dat glijmiddel , zou wellicht kunnen werken.
Hoe minder glijmiddel, hoe meer frictie... Dus zal het minder snel kunnen gaan glijden.
Gaan we proberen.
Dank je wel voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze een email sturen of ff bellen,
misschien dat ze meer hebben dan dat er online staat. Ik had het trouwens over condooms.. (anders komt het ook een beetje .. over)

Andere antwoorden (3)

moet toegeven dat ik wel even heb gegoogled, maar er zijn blijkbaar ook anatomisch gevormde condooms, dus niet recht zoals standaard. Misschien is dat wat voor jullie?
Bijv. op de link hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom de min, is er wat mis met het antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het ook een prima antwoord. Tis nog niet helemaal wat ik zoek, want ik ben bang dat de eikel te weinig gedefineerd is om 'houvast' te bieden aan dit soort condooms geld ook voor de condooms met eikelring.
Maar we kunnen het altijd uit proberen... Iig bedankt voor het meedenken..
Ik kan je vertellen dat er met het vrouwencondoom niets mis is hoor. Kan zelfs fijner zijn dan een mannencondoom. Gewoon veel glijmiddel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens! Ik vind het zelf minder gehannes dan een mannencondoom. Je gooit het er overheen en zitten maar, als het ware.
Alleen het ziet er minder mooi uit.
Maar ja het is dat of minder kunnen genieten omdat je beide je zorgen maakt over het condoom.
Ik weet het dan wel ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, ik kreeg ooit een vrouwencondoom om uit te proberen, toen het net geïntroduceerd was. Het werkte perfect als voorbehoedsmiddel, omdat het hoe dan ook steeds een soort scheetgeluid produceerde waardoor mijn partner en ik in no time verschrikkelijk de slappe lach kregen :-)
Kristal
12 jaar geleden
hahahahahaa Hippo, nou ja, jullie hadden in ieder geval plezier ;-)))
Er zijn condooms in verschillende vormen, als je op condoom-anoniem.nl kijkt kun je er verschillende vinden, zoals op het zwarte plaatje dat je hieronder ziet. Dat is BillyBoy Contour, met een ring onder de eikel die wat extra houvast geeft.
Het merk NJC heeft er ook met ring onder de eikel (Contoured en 3-in1)

De anatomisch gevormde condooms zijn toch iets anders dan bovengenoemde condooms (zie ronde plaatje hieronder van Durex). Deze hebben namelijk een bredere ingang, worden smaller tot onder de eikel, en dan weer ruimer om de eikel ruimte te bieden.

Dezelfde site geeft je de mogelijkheid om van verschillende condooms 1 exemplaar te bestellen zodat je kunt testen als je wilt. (http://www.condoom-anoniem.nl/winkel/losse-condooms-bestellen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
+1