Dat kan inderdaad helaas het geval zijn. Dit kun je ook terugvinden in de bijsluiter. De bijsluiters van veel pillen kun je vinden op deze website:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, dat is inderdaad mogelijk.
13 jaar geleden
Ja. Ben onlangs gestopt met de pil en ben niet te houden! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verliefd, verloofd, getrouwd? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samenwonend met een erg blije man! :D
Een beetje wel ja, maar niet echt dramatisch. Wat je wel de lust kan ontnemen als je voor jezelf onzeker bent of die pil wel goed werkt. Dat je gedachten hebt dat die pil dus geen zwangerschap kan voorkomen. Dat werkt wel enorm libido verlagend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Het kan verschillen per pilsoort, dus overleg eens met je huisarts.