als ik een orgasme heb krijg ik een soort stuiptrekking hoe kom ik hier vanaf,en na de sex moet ik altijd naar de wc geen urine maar doorzichtig spul

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je psychisch te jong om al te sexen.
Kimath
13 jaar geleden
Ben je een jongen of een meisje? En wat voor soort stuiptrekking is het precies, want een beetje trillen enzo hoort er ook bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het orgasme ís een soort heel lekkere stuiptrekking, daar moet je dus helemaal niet vanaf wíllen komen!

Het beste antwoord

als je ongerust bent kun je het beste even naar de huisarts maar mij klinkt dit niet raar in de oren.

een orgasme is (ook) het samentrekken van allerlei spieren, dus dat noem je misschien een stuiptrekking, bij de één trekt het mogelijk sterker samen dan bij de ander (mannen kunnen dat volgens mij ook hebben, van die ongecontroleerde bewegingen).

Dat vocht lijkt mij gewoon wat vocht van het vochtig worden (door de opwinding) samen met wat slijm uit de baarmoeder(mond) (als het ten minste uit de vagina komt). Ook hier geldt, de één krijgt daarbij meer vocht dan de ander
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt:D

Andere antwoorden (3)

Ik ben dan wel geen meisje, maar ik denk dat dit heel normaal is. Zeker het naar de WC gaan is iets wat ik meer heb gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis net water wat er dan uitkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sperma misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alst n et water is, kan het geen kwaad;) Maak je dus zoals hier al gezegd geen zorgen:) En geniet van de sex, want het is lekker, toch?;)
Ik ben ook geen meisje maar mijn vriendin heeft dat ook allebei vind ik opzich wel sexy dus waarom zou je er vanaf willen en naar het toilet is geloof ik goed tegen blaasontsteking dus gewoon doen zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan als je het met of zonder condoom doet? Als je het zonder condoom doet is dit niet normaal. Anders is sperma maar ik heb er wel altijd urine bij, misschien een vraag voor de huisarts, schaam je niet! Hij of zij ziet en hoort genoeg