ik neem aan dat je vrouw zwanger is!
je kan gewoon samen seks hebben tijdens de zwangerschap, je vrouw zal zelf wel aangeven welke standjes op den duur niet meer fijn aanvoelen, als de zwangerschap al ver gevorderd is, zal je niet meer goed bovenop je vrouw kunnen liggen ,daar haar buik in de weg zit..
ook tegen het einde van de zwangerschap word geadviseerd geen sex meer te hebben, het kan de weeen op gang zetten..
verder moet je van elkaar genieten, zolang je vrouw het aangeeft prettig te vinden ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan tenzij de buik van de vrouw in de weg gaat zitten. Dan nog kan zij ook aangeven wat ze kan en lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle standjes waarbij jij niet op haar buik ligt. Dus vrouw boven en op z'n hondjes. En niet te vergeten orale sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder standje dat prettig is voor de vrouw (en man)
Het zal in de laatste maanden beperkt zijn maar zolang het geen pijn doet en prettig voelt kan het helemaal geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat net zo persoonlijk als onder normale omstandigheden.

boven op zo'n hele bolle buik gaan liggen voelt voor alle partijen meestal niet fijn maar ik zou zeggen:

experimenteren maar!!!!

Kan ook heel verfrissend zijn (vind ik zelf dan) als na allerlei acrobatische toeren het nét niet gaat, kon ik wel om lachen
13 jaar geleden
Ik doe het altijd (zwanger of niet) door half op onze zij, half op onze rug, langs achteren (maar wel in de vagina natuurlijk) te vrijen. Jammer genoeg is mijn tekentalent een beetje ontoereikend, maar ik heb het toch geprobeerd, zie tekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Standje 44, op zijn hondjes, de vrouw bovenop (voor hoelang zij dit nog volhoudt)