rare binnenste schaamlippen

mijn binnenste schaamlippen zijn volgens mij groter als mijn buitenste, ze steken er een soort van uit echt heel raar vind ik het. ik schaam me ervoor. kan ik hier iets tegen doen / is dit raar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9K
Kimath
13 jaar geleden
Waar vergelijk je het mee dat je het raar vind? Heel veel vrouwen hebben de binnenste schaamlippen iets groter dan de buitenste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit me aan bij de meerderheid,is normaal, hoef je je geen zorgen om te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al door meer mensen gezegd is: het is hartstikke normaal, en geen enkele reden om je voor te hoeven schamen. En mocht je je afvragen hoe het kan dat vrouwen in de Playboy en pornofilms dat nooit hebben: veel van die vrouwen hebben zich laten opereren, hebben delen van hun schaamlippen laten weghalen.
Geloof asjeblieft niet dat dat het ideaalbeeld is van hoe een vagina eruit hoort te zien, de vagina van een echte vrouw van vlees en bloed hoeft er niet uit te zien als die van een barbiepop.
En ga vooral niet mee in de Amerikaanse hype van vagina-operaties: dat kan heel nadelige invloed hebben op je plezier en genot tijdens de sex.
Kimath
13 jaar geleden
@Fynnya: ik heb daar wel eens een filmpje van gezien, van een arts die dat deed. Heel normaal meisje, zag er leuk uit, maar ze voelde zich beetje onzeker over de schaamlippen. Zei dat ze die wilde aanpassen aan die Playboy meisjes, omdat haar vriendje dat dan leuk vond! Echt te gek voor woorden, ze vertelden daar ook wat de bijwerkingen van waren, je kunt veel minder genieten van seks, en het kan zelfs pijnlijk worden, omdat ze daar aan hebben lopen prutsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk de film 'Beperkt houdbaar' eens... Vrouwen met volkomen normale vagina's die ineens zo'n PhotoshopPlayboypoes willen en dus een soort vrijwillige besnijdenis laten uitvoeren. Ze zijn gek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het echt zo vreselijk voor al die jonge meiden die niet weten dat dat nep is en denken dat er dus iets mis is met hoe zij eruit zien :(
Beperkt houdbaar is inderdaad een geweldige documentaire, zeker de moeite waard om te zien. Hij is online te bekijken: http://beperkthoudbaar.info/docu/
Kimath
13 jaar geleden
Die documentaire bedoelde ik! Ik was de naam kwijt.
Kristal
13 jaar geleden
Ja, heb ik ook gezien, te erg...
en die arts... brrr

Antwoorden (9)

Dit is helemaal niet raar. Bij veel vrouwen zijn de binnenste schaamlippen iets groter dan de buitenste. Geen zorgen over maken!
13 jaar geleden
nee, dat komt heel vaak voor, en is volkomen normaal.
als het echter zo is dat je er last van hebt, bij het fietsen bijvoorbeeld, dan kunnen ze verkleind worden.
mocht dat het geval zijn, dan zou ik in eerste instantie naar de huisarts gaan, die stuurt je weer door.
ook dit is niet iets om je voor te schamen.
13 jaar geleden
Volgens mij niets om over in te zitten. Tenzij je er lichamelijk echt last van hebt? Dan zou je het aan de dokter kunnen vragen.
Wat je in tijdschriften ziet is niet zoals het mOET zijn hoor. Iedereen is anders.

Hier wat info":

De binnenste schaamlippen zijn alleen in hun geheel te zien als je de buitenste schaamlippen naar buiten trekt. Pas dan wordt de binnenkant van de vulva zichtbaar.
De binnenste schaamlippen verschillen van vrouw tot vrouw. Er bestaat geen standaard vorm.
De binnenste schaamlippen komen aan de bovenkant bij elkaar in twee plooien. Onder de buitenste plooi kun je de clitoris vinden.
De binnenste schaamlippen zijn vaak wat donkerder van kleur dan de buitenste.
Gemiddeld zijn de binnenste schaamlippen 4 tot 5 cm lang als je ze helemaal naar buiten trekt. Maar ze kunnen ook korter of langer zijn.
Ze zorgen ervoor dat bij het plassen de urine er niet uit spuit, maar er rustig uitloopt. Maar de voornaamste functie is seksueel. Bij opwinding nemen ze in grootte toe en ze bewegen dan bij het sexen mee met de in en uitgaande beweging van de penis. Dit verhoogt de prikkeling toe en bovendien wordt hierdoor de clitoris indirect gestimuleerd.

bron: sexwoordenboek.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik, als man, kan je verzekeren dat er geen enkele man hiervan raar zal opkijken.

(Ik zou ervan opkijken als het andersom zou zijn, want dat komt minder vaak voor)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is echt heel gewoon en ik zou er ook niets aan laten doen als je er geen last van hebt want je houdt dat toch een soort litteken over waar je ook last van kan krijgen. Vrouwen die kinderen hebben gekregen weten hier nogal eens van; het kan lang duren voor de vagina, na inknippen en dus een litteken, weer zover hersteld is dat sexualiteit weer heel prettig wordt. Begrijp me goed, het kan ook heel goed gaan en als je er écht last van hebt kan je er zeker wat aan laten doen. Maar als het alleen om het cosmetische gaat zou ik het je absoluut afraden.
13 jaar geleden
Meer vrouwen / meisjes hebben dit en het is echt geen schande.
Het kan ongemakkelijk zijn voor je en als je dat ervaart kun je er met "plastische chirurgie" iets aan laten doen.

Succes met de situatie, maar vooral wil ik je adviseren om van je eigen lichaam te genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Rare" schaamlippen bestaan niet. Elke vrouw is uniek en datzelfde geldt voor haar intieme delen. Weliswaar ben ik een man (wel een met veel ervaring) en bij ons is het eigenlijk exact hetzelfde. Maak je geen zorgen, schaam je nergens voor en bedenk dat de man die uiteindelijk op jou verliefd wordt jou niet op je schaamlippen gaat beoordelen, maar deze gewoon zal accepteren. Heel graag zelfs, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals al eerder geantwoord, is dit zeker niet raar, jij hebt toch ook niet dezelfde haren als je buurvrouw? of dezelfde borsten als je vriendin?
alleen kun je dat zien en vergelijken,
de vagina bij een ander zie je wat minder vaak, maar ook die zijn verschillend!
alleen wat jij hebt, is het onmogelijke 'ideaalbeeld' die je in blaadjes of op televisie ziet.
ik verzeker je, je bent echt niet de enige!
wees trots op jezelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat er wat aan doen als je er echt last van hebt.

Ik weet van 2 meisjes, dat zei de behandeling hebben laten doen.
Allebei, 2 maanden voor een vakantie voor.
Tegen die tijd was alles genezen.
Je loopt 1 week een beetje moeilijk.

Succes