Kan een vrouw zwanger raken zonder seks... (zie uitleg)

D.m.v. sperma op vingers en dan in de vagina gaan?

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor jullie reacties :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
80.3K

Het beste antwoord

Ja dat kan, en je zult altijd zien dat als je zo zwanger zou proberen te worden dat het niet lukt maar als het een ongelukje is, dat het dan in één keer raak is
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

tuurlijk kan dat...dat zorgt ervoor dat je zwanger raakt hea...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, natuurlijk kan dat.
Zelfs in voorvocht kunnen al zaadcellen zitten, en kan dus een zwangerschap veroorzaken als dat via vingers in de vagina komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, datzelfde principe gebruiken ze ook bij inseminatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Inseminatie is toch wel wat anders, daarbij wordt sperma via een steriel rietje ingebracht en niet met een vuile, vol bacteriën zittende vinger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, als je zwanger kunt raken door een vuile, vol bacteriën zittende penis lukt het heus ook wel met een vuile, vol bacteriën zittende vinger. Seks is geen steriele bezigheid. Er is dan ook geen reden om te denken dat inseminatie - hoewel dat natuurlijk wel een prettiger idee kan zijn - alleen onder steriele omstandigheden kan plaatsvinden. Bij zelfinseminatie wordt ook lang niet altijd steriel materiaal gebruikt.
ja, je kunt zwanger raken van "verdwaalde" spermazaadjes, een sperma zaadje kan in bepaalde omstandigheden wel 30 minuten buiten het lichaam overleven en kan je dan bezwangeren als het in je vagina terecht komt. Het maagdenvlies hoeft niet gebroken te zijn om zwanger te raken, op deze manier raken veel "maagden" onbedoeld zwanger omdat ze denken dat als het maagdenvlies nog in tact is, ze niet zwanger kunnen worden. Altijd oppassen dus bij het afdoen van het condoom bij de jongen, en zaaddodende pasta gebruiken kan ik iedereen aanraden die niet de bedoeling heeft zwanger te worden (en mogelijk vruchtbaar is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, Boris Becker kan er ook over meepraten...
Hij had zich stiekempies oraal laten bevredigen door een vrouw, en die vrouw heeft het sperma niet doorgeslikt maar bij zich zelf vaginaal binnen gebracht... Mooi dat ze een baby beckertje heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zogenaamde sleepmethode, is veelvuldig besproken bij de rechtzaken betreffende de Puttense moordzaak.
Er zijn mogelijkheden genoeg om sperma in de vagina te brengen. Het kan bijvoorbeeld ook met een vibrator. Je kan je niet voorstellen wat er allemaal in een vagina gestopt wordt, en dat kan allemaal eerst met sperma besmet worden.
Naar mijn mening ben je ook al met seks bezig als je met vingers de vagina in gaat.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, vingeren is ook seks.
Nee, want met je vingers in de vagina gaan is ook seks.
Daar kan een vrouw wel zwanger van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedoel je met sperma erbij of zonder
Ja, het enige dat noodzakelijk is om zwanger te raken is dat sperma de eicel bereikt. Seks is niet de enige manier om dat te laten gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, er zitten gewoon zaadcellen in die een eicel kunnen bevruchten.
De kans is wel minder groot dan door seks, maar het kan wel.
Zaadcellen blijven ongeveer 24 uur leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat kan echt wel, de zaden komen binnen en je kunt dus zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, MAAR de kans is wel heeeeeeel klein!