IK ben 20en nog maagd ik heb de juiste nog niet gevonden ben ik abnormaal ?

Ik heb zo iets dat je dit moet doen met de juiste persoon die je graag ziet of goed bij voelt maar als ik hier al vragen lees in verband mensen die 11 of 13 zijn tsja..... Begin je zelf ook onzeker te worden.. Ik heb het gevoel dat ik de enigste ben in mijn buurt bijna iedereen heeft het al gedaan... IK ben ten einde raad... Heb nog nooit eigenlijk de juist persoon gevonden waar ik me goed bij voelde maar ben ten einde raad ik voel me abnormaal/ anders maar is dit wel terecht ?

ik ben zelf van plan geweest om naar de hoeren te gaan maar ik had me bedacht van dat het iets speciaals is en dat je dat met iemand moet doen waar je je goed bij voelt maar jah als je die persoon niet tegenkomt...wat moet ik doen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps :rand informatie ik leef in een buurt waar de minimumleeftijd 15 is als je het doet. dus vandaar deze vraag.

Toegevoegd na 8 minuten:
Voor de duidelijkheid : Ik ben HETROSEXUEEL dus ik val op vrouwen

Het feit dat ik er mee zit is dat je tegenwoordig net lijkt dat je als man moet scoren en als je dan nog maagd bent tsja

Toegevoegd na 6 dagen:
Voor de duidelijkheid ik bedoel hier iet mee dat ik wil wachten totdat ik trouw maar gewoon totdat ik iemand vind die ik graag zie.......en wederzijd ma ja als je die niet tegenkomt begin ik een beetje onzeker te worden... Als je nog nooit serieuse relatie gehad hebt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.8K

Het beste antwoord

Wat erg dat de huidige maatschappij zo gericht is op sex dat iemand van 19 denkt dat hij niet normaal is omdat hij nog "maagd" is. Alsof er niet meer is in het leven.

Pubers scheppen vaak enorm op over hun "prestaties" terwijl uit onderzoek naar voren komt dat de gemiddelde leeftijd dat men "het" doet 17 jaar is. Dus dan ben je als 19-jarige echt niet abnormaal.

Voor mij is sex verbonden met liefde en trouw. Dat je wilt wachten op "de ware" om je helemaal aan te geven vind ik prijzenswaardig. We zien in de huidige maatschappij wat een vervlakking en devaluering van sex er kan optreden als het een "consumptieartikel" wordt om stoer mee te doen en niet iets speciaals en intiems tussen 2 mensen die van elkaar houden.

Maar dat zal weer een ouderwets standpunt zijn. Het zij zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (49)

ik vind het juist heel NORMAAL
Ik vind het abnormaal als mensen zo vroeg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor dat is niet abnormaal
jij komt heus de ware wel tegen

er zijn er genoeg die er spijt van hebben al vroeg ontmaagd te worden om "er maar bij te horen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, dat is heel normaal. Het is ook een ieder zijn of haar keuze. Wacht gewoon tot je er aan toe bent met juiste persoon. Laat je vooral niet misluiden door wat en wanneer andere het gedaan hebben;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow! wat een mooi standpunt! ook als ben jij misschien 1 van de weinigen met deze overtuiging, blijf er bij. zoiets moois als seksualiteit is om te bewaren voor de ware, blijf bij wat je zelf vindt, daar krijg je geen spijt van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 20 bent dan wordt het weleens tijd. Maar ga niet naar een dame van plezier. Dat is niet de ervaring die je wilt voor je eerste keer.

Verder is het niet zo dat je je helemaal 100% goed hoeft te voelen met iemand om ermee naar bed te gaan.

Wees wat minder kieskeurig. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard. In je eentje richt je weinig uit. Hihi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha soms spelen de hormoonen op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees wat minder kieskeurig? Volgens mij heb je niet helemaal begrepen waar liefde en sex over gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar antwoord in meer dan een opzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha Claudia, Ik ben het met je eens. De 1e keer hoeft niet perfect te zijn, ook niet met je eeuwige liefde. Gewoon niet te kritisch(dit betekent niet alles dat beweegt en een gat heeft!!!) en laten gebeuren wat gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohja, Abnormaal bestaat volgens mij niet in dit onderwerp. wanneer je er aan toe bent, (en het laat gebeuren) gebeurt het vanzelf een keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms krijg je geen kansen maar moet je ze min of meer zelf opzoeken. Ik zal ook nog even aandacht geven aan mijn 2e reactie. Het kan volgens mij geen kwaad dat je nog maagd bent. Probeer je er niet te druk om te maken. Sommige mensen hebben de 1e keer sex op hun 13e, anderen na hun 30e. Wat ik probeerde te zeggen met de reacties is: niet moeilijk doen en "het" bewaren voor "die ene" maar ook niet zomaar achter iedereen aan rennen. Als je het het minst verwacht is het ineens zover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
claudia je hebt volkome gelijk .
het leven is al kort genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij het gevoel wel heeft om zich er goed bij te voelen is dat zo. Wat maakt het voor jouw standpunt dan nog uit een hoer of iemand die niet helemaal goed voelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een raar antwoord.....! Hoezo, dan wordt het wel eens tijd? Dat is toch voor iedereen verschillend? Al blijft hij tot z'n 50ste maagd, dat is toch zijn keuze, dan? Kijk, figuren als jou gaan zo'n jongen juist onzeker maken over iets wat helemaal niet nodig is. Apo, neem er gerust de tijd voor. Jouw tijd komt nog wel. Vroeger of wat later. Geen punt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 20 bent dan wordt het weleens tijd.
Als je op je 20e verkracht wordt, is dat dan een verzachtende omstandigheid?
Zo van: Je was nog maagd en het werd toch wel 's tijd.
Houdt het speciaal en wacht lekker tot je de inderdaad de juiste bent tegengekomen. Dat komt vanzelf op het moment dat je dat niet verwacht.
Daarnaast wil ik je juist een compliment geven want jongeren geven zichzelf veel te makkelijk weg tegenwoordig.

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja...en het feit dat je hetero bent maakt helemaal niet uit. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriendin van mij is 19 en ook nog maagd, zij denkt hetzelfde als u, ik trouwens ook, dus u bent echt niet abnormaal. het juiste moment komt vanzelf wanneer jij je fijn voelt bij iemand :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel een match aankomen.
sterredag
13 jaar geleden
Lol, dat dacht ik nou ook.
De ene mens is zo nieuwsgierig naar sex met een ander, dat het hem niet zo gek veel kan schelen met wie hij dat dan doet.
De ander wacht liever met 'de daad' totdat hij tegen diegene is aangelopen waarbij het gevoel helemaal goed is.
Jij behoort duidelijk tot de laatste categorie, en daar is werkelijk niks mis mee.
Waarom zou je in vredesnaam ten einde raad zijn, omdat je liever wacht op iemand met wie je echt vanuit je hart wilt vrijen?
Maak je niet druk!
Mensen die op hun 13e al 'bezig' zijn, zijn absoluut geen graadmeter voor de leeftijd waarop je 'het' moet gaan doen.
Wacht rustig op de persoon waarbij je weet dat het goed is!
Blijf bij jezelf, en wees daar trots op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
true!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik vind je juist normaal ! Ik was erg vroeg, en had liever gehad zoals jij doet !
Ik ben nu 22, toen was ik 14. Maar dat ik vind ik nu echt te vroeg !

Dus ik vind het heel goed dat je wacht ! Sex is meer dan sex alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent normaal.
Oef,er zijn nog normale personen op de aarde! +++
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schooierd, --> +++
Je bent heel normaal.
De meeste mensen willen zo graag seks dat ze op hun 13e / 14e al met iemand in bed duiken. Ze trouwen vroeg en scheiden na 2 jaar.
Je kunt dat veel beter laten en gewoon iemand zoeken met wie je wel je hele leven wilt delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leuke is dat echt iédereen deze vraag gaat lezen want het is een intrigerende vraag.

Iedereen heeft zijn eigen ervaringen met seks en liefde en iedereen maakt zijn / haar eigen keuze. En sommigen hebben die keuze ( nog ) niet gemaakt.

Ooit ging ik met een leuke vrouw tango dansen en zij bekende mij later dat het samen dansen véél mooier en erotischer was geweest dan de seks die zij tot dan toe had gehad.

Op mijn 21ste lag er een Amerikaanse vrouw op mij en ik weet dat ze het heel erg graag met me had willen doen , maar ik vond haar energie niet bij mij passen . Ik verroerde me niet , verstijfde ( behalve dat lichaamsdeel dat hóórt te verstijven :-). En zij ging weer weg .

En later kwam "zomaar" op een onbewaakt moment in mijn leven een hele mooie vrouw op mijn pad en ik wist en voelde dat zij het was . Wij hadden samen de mooiste seks en de diepste liefde.

Laat je niet opnaaien door je gedachten of door anderen , als jij een fijne persoon bent en je glimlacht en je straalt iets moois uit... dan trekt dat in de toekomst een zekere leuke vrouw aan die het een grote eer zal vinden om jouw onaangeraakte lichaam te ontmaagden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heel poetisch antwoord. Mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zat te zoeken naar jouw antwoord, plus een
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeh, wat prachtig mooi omschreven
Op mijn 25e was de helft van mijn vrienden nog maagd. Hartstikke normaal dus. Vergeet niet dat veel mensen sterke verhalen ophangen. En het belangrijkste: als je het met zomaar iemand doet krijg je er echt spijt van. Je hebt nog heel veel tijd om liefde te vinden, en seks uit liefde is echt zo ontzettend veel beter dan seks puur om de seks.
Je ontmaagding gebeurt maar één keer. Make it count.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet normaal om op je 15e al geen maagd meer te zijn. Dus Jij bent normaal!! Wacht tot je een leuke meid bent tegengekomen en doe het dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't worry. Veel meer mensen hebben het nog nooit gedaan, veel mensen praten alleen maar stoer maar hebben eigenlijk nauwelijks/niets gedaan. Ik had een vriendin die ook zo deed, heel kansloos. Vooral niet zomaar je maagdelijkheid weggeven aan de hoeren, wacht op de ware. Een tip: ga daten of naar een leuke kroeg met vrienden. Het is altijd makkelijker om een gesprek aan te gaan met een meisje als je iets op heb. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20 is een normale leeftijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet normaal, maar ook niet abnormaal. Zo gaat het nu eenmaal. Vandaag en gisteren heb je niets en morgen lig je met twee meiden in bed.
Als je je afzondert dan is dat niet verstandig, maar ook dan niet abnormaal. En bedenk, een frustratie wordt pas een frustratie als je er mee zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet jij wat je momenteel heel erg leert, je leert momenteel hoe groot de druk van de maatschappij op iemand kan leunen. Hoe de maatschappij iemand uit zijn evenwicht kan halen. Hoe groot de druk van een ander kan zijn, en hoeveel men naar anderen kijken en dan denken dat ze dat zelf ook zo moeten doen.

Dit terwijl het helemaal indruist tegen alles wat je voelt en ervaart wat goed is voor jou. Laat de omgeving los en voel hoe jij jezelf het liefst wil overgeven voor dit onderwerp. Hoe zou jij je voelen zonder die anderen om je heen is in een bepaalde richting lijken te duwen?

Zonder dat je het zelf beseft, ben je het zelf die je een bepaalde richting in duwt , alleen maar door naar anderen te kijken zonder precies te weten wat ze denken en van je willen.

Leef je eigen leven, precies zoals jij dat wilt en laat de anderen voor wat ze zijn. Iedereen is uniek, jij dus ook en jij bent uniek op dit onderwerp, precies zoals jij het wilt.

Wees jezelf, je bent de enige die echt werkelijk om je geeft, met een heel klein handjevol anderen.

Oh ja, je bent zeker niet de enige en er zijn velen anderen, waaronder ik. In de volksmond worden de laatbloeiers genoemd. En daar is helemaal niets mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel mooi Gdanonym , en heel waar wat je zegt +1
Abnormaal ? Nee !
Maar gezien je twijfels die je zelf aangeeft zou je jezelf natuurlijk moeten afvragen of je daadwerkelijk maagd wilt blijven tot je de ware ontmoet.
Als je niet door religie gedwongen wordt zou je liefde en sex los van elkaar moeten kunnen zien.
Dit wil zeggen dat je sex zou kunnen hebben zonder van iemand te houden (natuurlijk moet er wel een bepaalde aantrekkingskracht zijn)
En op jouw leeftijd lopen er best veel gewillige leuke vrouwen rond. (trouwens die zijn er van elke leeftijd) dus naar de hoeren gaan is niet nodig (alhoewel daar niets mis mee is hoor)
Je hoeft niet te scoren als man dus als jij besluit maagd te blijven tot je de ware jacoba tegenkomt is dat jou keuze en heeft iedereen dat gewoon te accepteren.

Conclusie jij bent degene die de keuze maakt en niemand anders en als je die keuze gemaakt hebt zul je die van jezelf moeten respecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een stukje uit je eigen vraag
"Ik heb zo iets dat je dit moet doen met de juiste persoon die je graag ziet of goed bij voelt"
Daaruit maak ik op dat het een beetje eigen keuze is.
Dat je nog nooit de kans hebt gehad is wat anders.
Maar lijkt mij sterk dat iemand tegenwoordig niet "de kans krijgt" . Als je er voor open staat zijn er altijd mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb je niet in je vraag verwerkt.
Maar ook voor jou is er iemand die jou leuk en lief vindt ondanks je huidziekte.
Over je leeftijd zou ik mij geen zorgen maken het komt wanneer het komt en ook al is het voor jou wat minder eenvoudig sex te krijgen door je huidziekte. Dus zul je op andere manieren een meisje (vrouw) moeten versieren. Er zijn nog steeds heel veel vrouwen die vallen voor vriendelijkheid, charme etc..
He, kop op! Je bent helemaal niet abnormaal! Ik vind het juist abnormaal dat kinderen van 12, 13, 14, of zeg 17 jaar al vrijen! Je hebt groot gelijk om ermee te wachten. NIETS MIS MEE! Het is toch juist geweldig om de ware te vinden om daar wellicht mee te vrijen. Wacht gewoon. Er is met jou helemaal niets mis. Al kom je de ware pas tegen als je 37 bent. Of ouder. So what? Het gaat niemand anders iets aan.
Blijf maagd zolang jij dat wilt. Loop er niet te koop mee, want pestkoppen heb je overal. Maar voel je er beslist niet anders of appart door, hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Damn, waarom heerst er nog altijd zo'n cliché over ontmaagd worden. Iedereen zegt altijd maar dat het speciaal moet zijn etc etc. Maar 9 van de 10 x is het genant, pijnlijk, gaan dingen fout.. Ontmaagd worden is altijd speciaal, het is immers iets wat je voor het eerst doet..

En waarom is iedereen altijd zo ontzettend trots op iemand die nog maagd is?
Het gaat tenslotte tegen je biologische klok in als je te lang wacht met coïtus, waarom zijn mensen anders het meest vruchtbaar tussen hun 17e en 21e levensjaar?

Als jij vindt dat je ontmaagd wilt worden dan doe je dat toch gewoon en als je vindt dat het niet het juiste moment is omdat het 'speciaal' moet zijn dan wacht je toch gewoon. Ik snap niet waarom je, je druk maakt over wat anderen wel of niet doen op welke leeftijd dan ook. Als iemand anders de sloot inspringt dan doe jij dat toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ruim 21 en heb zelf ook nog nooit seks gehad. Al moet ik wel zeggen dat ik er ook niet zo'n behoefte aan heb, mede doordat veel van mijn leeftijdsgenoten enkel gefixeerd zijn op seks en relaties en daardoor erg oppervlakkig zijn.
Desondanks merk ik wel hoe minder druk ik me maak over dergelijke zaken hoe makkelijker je contact maakt. Ik denk dat je wat minder moet fixeren op de seks. Zorg er voor dat je allereerst lekker in je vel zit. Je zal zien dat dat het dan allemaal een stuk makkelijker wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is idd niet van deze tijd,dat je op je 20ste nog maagd bent,maar wat is hier mis mee?Je bent heus niet abnormaal hoor,net zo min iemand die sex op jonge leeftijd abnormaal is,zoals hier ook word gezegd.Maar waarom naar de hoeren gaan?Ben je zo onzeker?GA een avond stappen of ga bij een club...zorg in ieder geval dat je onder de mensen komt...dan is de kans groter dat je iemand tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie beslist er wie of wat normaal of abnormaal is?Als ik je vraag lees,zit je er wel mee,dat je nog maagd bent.Naar de hoeren gaan kan een oplossing zijn,je wordt dan bevrijt van het maagd zijn maar dat is dan ook het enige.Maar zoals je kan lezen ben je niet de enige die op "latere" leeftijd nog geen sex heeft gehad.Je bent dus niet abnormaal,tenminste niet in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, natuurlijk ben je niet abnormaal. Toen ik vijftien was en ik nog nooit met iemand gezoend had, dacht ik ook dat ik de enige was. Nu ben ik 22 en heb ik veel vrienden van mijn eigen leeftijd die dat nog nooit gedaan hebben. Dat is niet omdat ze niemand kunnen krijgen, maar gewoon omdat ze de juiste nog niet zijn tegengekomen en ze geen genoegen nemen met de eerste de beste.
Maak je niet druk, ze komt vanzelf :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was 22. Mijn man was 24. En dat was geen enkel probleem. Nee, het is niet raar.

Oh, en al die mensen in je omgeving die het doen op hun vijftiende: een deel van die mensen liegt daarover, omdat ze net als jij het (onterechte!) idee hebben dat je ontmaagd moet zijn om erbij te horen. Er zijn héél veel mensen precies zoals jij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het eigenlijk triest dat er een maximumleeftijd op je maagdelijke levensperiode schijnt te liggen.
Nee, het is niet abnormaal dat je nog maagd bent.
Ik ben het dus ook niet eens met Claudia die vind dat het wel eens tijd wordt.
Het is pas tijd als jij eraan toe bent met iemand met wie jij dat wilt.

Laat je vooral niet opjagen door wat anderen hierover vinden. Het gaat om jouw seksuele leven, jouw gevoelens.
Wat jij nu doet, zullen zij later niet meer aan denken. Jij wel.

Kortom: doe rustig aan. Seks is in mijn ogen gebaseerd op liefde, dus mijn tip is: zoek een dame met wie jij je leven wilt delen. Komt de rest vanzelf ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel normaal, was zelf 21, en ben nog steeds bij diegene. ik heb ook gewacht op de juiste. Uiteindelijk ben ik er echt heel blij mee. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst vind ik het bijzonder dat je je zelf die vraag stelt, m.a.w. je wil wel maar je wacht tot je de juiste tegen komt.

Als jou keuze een principe kwestie is dan zou ik me geen zorgen maken. Je hebt een gezond verstand neem ik aan dus waarom zou je je zorgen maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent zeker niet abnormaal. Je zult zien dat sommigen uit je buurt met jonge leeftijd ook kinderen krijgen met dat stoere gedoe terwijl ze zelf nog kinderen zijn.

Uiteindelijk heb je met niemand wat te maken toch, het komt vanzelf op je pad. Zorg wel dat je niet te wanhopig overkomt want dat werkt juist averechts. Een hoer kan maar zou ik je niet aanraden. Ik ben zelf ook zelfs langer maagd geweest en was 23 jaar toen ik voor het eerst sex had. Een vriend van me was een rokkenjager en is nu alleen terwijl ik volgend jaar ga trouwen met mijn meissie die ik trouwens pas leerde kennen toen ik 27 was. En we zijn bezig voor kinderen dus alles komt naar je toe wat de bedoeling is. Maak je geen zorgen.

Je wilt echt geen kind als je 15 bent hoor, leef gewoon je leven en trek je van een ander niets aan. Doen ze andersom ook niet. Ik baalde er ook van hoor maar nu moet ik er om lachen omdat ik alles heb wat mijn hart begeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zijn altijd van die duizend reactiesvragen...

Mijn antwoord is kort maar krachtig: Wees vooral ECHT jezelf en zoek niet. Zorg ervoor dat je zelf de ideale partner wordt zonder verlies van je Zelf. Vertrouw erop dat ze komt dan. en laat het dan maar los en gebeuren.

Maar als je echt JIJ bent dan heb je niemand nodig. En juist dan is je ware aan jou voorbehouden. Dan heb je haar ook niet echt meer nodig omdat je dan genoeg van jezelf houdt.

Wil niet zeggen dat je nu niemand tegen kan komen maar DE relatie zul je met deze instelling niet vinden hoe lullig het ook klinkt...

Das nu eenmaal hoe het werkt. Dat zijn geen regels die ik verzin...

Let eens niet op anderen. ga gewoon dingen doen waar je blij van wordt en minder wanhopig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oggg je hebt geen last van zeurende vrouwen, ongewenste kinderen, soa's noem maar op!

Bewaar dat speciale moment lekker voor het goeie meisje! Jongens als jij zijn zeldzaam, het is misschien voor sommige wel abnormaal...
Maar zeker niet op een slechte manier !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je niet gek maken, ook niet door je eigen gedachten hierover en volg je gevoel. Blijf wel een beetje nuchter hierbij.
Maak het ook niet 'specialier' dan het is door het te gaan beschouwen als iets buitengewoons wat je alleen doet met een 'speciaal' iemand.
Het vrijt gewoon fijner met iemand waar je echt van houdt, dat zal iedereen beamen.
En op dat 'houden van' zijn evenveel variaties mogelijk als er mensen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een populaire manier van denken in deze tijd dat er zoiets bestaat als 'de juiste'. Naarmate je ouder wordt zul je beseffen dat het eerder gaat om 'de juiste instelling hebben'. Als je écht volwassen wordt, ga je inzien dat elke partner de juiste kan zijn, maar dat hangt voor het grootste stuk van jezelf af.
Maagd zijn is geen schande, het betekent alleen dat voorlopig nog niemand erin geslaagd is jou te overtuigen om deel te nemen aan het leven.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je bent wel abnormaal als je jezelf wat dit betreft vergelijkt met de anderen in je buurt/omgeving. Vraag is of je daar bij wil horen...

En nee, je bent helemaal niet abnormaal als je nog maagd bent op je 20e. De enige die er een probleem van mag maken dat ben jij zelf. Aan de andere kant, ben je dat op dit moment wel aan het doen. Vraag is of dat uit jezelf komt of dat dit je door je omgeving wordt aangepraat. Als het uit jezelf komt en je voelt je niet meer prettig bij het maagd zijn dan moet je actie ondernemen!

Ga dus op zoek naar "de juiste". Ook al is dat alleen maar de juiste voor die ene (speciale) keer sex. Degene waar jij je maagdelijkheid aan verliest hoef je niet meteen mee te trouwen of de rest van je leven bij te blijven. Het mag ook gewoon een half jaartje duren (of korter). Zolang jij je er maar goed bij voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf zeker bij jezelf en maak, of laat je niet onzeker maken.
Over vrouwen spreken ze sneller schande als ze veel bed partners heeft.. Ik heb geen oordeel verder, maar mannen die jagen als tijgers is ook niet echt mijn ding.. Zelf ben ik ook van het eerst vertrouwen en me zeker en veilig voelen. Daarbij sex zonder liefde vind ik niet iets wat bij me past. Het is maar net hoe je in elkaar zit. Blijf jezelf trouw en het komt dan allemaal helemaal vanzelf goed!
Trouwens 1 ding; als man scoor je zeker als je dadelijk dat leuke meisje gevonden hebt. Dan voelt ze zich vereerd dat je op haar gewacht hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt nog de tijd van je leven voor je het komt echt wel vanzelf hoor! je wilt toch ook niet zo iemand zijn die met onwijs veel mensen naar bed gaat en hem dan weer peert, je moet gewoon wachten tot je echt iemand leuk vind die jou ook leuk vind en niet zomaar kieskeurig iemand van straat plukken veel succes ermee!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben blij je vraag te lezen.

Je bent echt niet abnormaal. Jouw tijd komt echt wel.

Ik was zelf 18 jr.

2 van mijn zusjes waren 15 en 1 zusje die nu 17 is, heeft ook nog nooit seks gehad, maar ook nog nooit een vriendje. Ze is nogal onzeker, en is er gewoon nog niet aan toe. Ze wacht ook op de juiste. En dat komt echt wel.
Er is meer op deze aardbol dan het hebben van seks.

Maar kan me voorstellen dat je in de maatschappij van tegenwoordig, jezelf gaat zien als abnormaal. Alles is tegenwoordig gericht op lust, seks, tieten, gespierde boven lichamen, flinke bobbels in de broek.

Maar, ff lekker, cliché, de maatschappij dan ben jij.
Wie bepaald wat normaal is?
Lekker je eigen weg blijven bewandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik vind niet dat je abnormaal bent. Je mag toch zelf bepalen wanneer je ontmaagd wordt, dat is niet leeftijdsgebonden. Als jij op de de juiste persoon wilt wachten moet je dat gewoon doen en dan vooral niet naar de hoeren gaan.
En ik denk dat het vooral een ding is van mannen onder elkaar over dat scoren. Ik zelf vind het niet fijn als een man al heel veel vrouwen heeft gehad... maar dat is natuurlijk ook ieder voor zich.
Naar mijn mening zijn dingen zo belangrijk als je ze zelf maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals velen voor mij al zeiden, je bent echt helemaal normaal hoor!
Laat je niet leiden door het idee dat je moet, want moeten is zo verschrikkelijk. Zodra jij er klaar voor bent, en het meisje er klaar voor is, is het tijd, en eerder niet.
Schijt hebben aan die anderen van 15 in je omgeving, velen zullen er nog over liegen, geloof me maar. Ik was ook veel en veel te jong, maar je kunt het nooit meer terugdraaien. En dat spijt me soms nog steeds.
Doe lekker wat jij wilt, en voel je daar goed bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak liegen jongens daarover en zeggen dat ze al met meisje hebben gedaan,maar meestal is het niet waar,mischien wat gefrunnik met elkaar maar niet zelfde als echte penetratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neeeee ga alsjeblieft niet naar de hoeren! De eerste keer moet bijzonder zijn, wat dat dus niet is als je met een betaald iemand het bed induikt.

Wacht maar gewoon af, je geduld wordt vast beloont met iets heel moois. Ik weet zeker dat je toekomstige vriendin het heel fijn zou vinden dat je het nog niet met een ander gedaan hebt.

Ik ben 18 en ook nog maagd. ''Hij'' zal vast nog wel komen...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hoor heel normaal ben je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je wilt weten of je 'abnormaal bent' moet je eerst voor je zelf vaststellen wat voor jou normaal is.

normaal: gemiddeld, doorsnee, gewoon standaard ideaal normaliter, doorgaans, gebruikelijk, gewoonlijk, in de regel loodlijn

Naar mijn mening is het niet gebruikelijk dat je op je 20ste nog maagd bent, of terwel je bent abnormaal ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk is dat normaal. ;)
Je moet wachten op de juiste, bij de ene is het nou eenmaal sneller als bij de andere, kijk naar mij, ik dacht ook pas dat ik rond m'n 18 nog geen vriendin had toen ik 13 was, hoge schoolrichting, nog nooit ee vriendin gehad,..
Maar plots was ze daar, en ik ben op mijn 13de ontmaagd, totaal onverwachts en ja idd misschien wat te vroeg, maar ik heb er geen spijt van omdat het met de juiste persoon was.
Je moet gewoon wachten tot dat je de juiste tegenkomt, die zal je na een tijdje wel vinden.
Maak je maar geen zorgen. En ga zeker en vast niet naar de hoeren, daar zal je spijt van krijgen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo dat dan?
De ene vind de juiste persoon wat later als de andere, so what?
Maak je niet druk, jouw tijd komt wel, het is helemaal niet erg dat je op je 20ste nog geen seks hebt gehad hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat het misschien niet leuk voor je is, maar je moet een beetje zelfvertrouwen krijgen. ;)
Kop op, ik ken genoeg mensen die even oud zijn als jouw en nog geen seks hebben gehad. 20 jaar is niet oud hoor als je het zo bekijkt.
Zoals ik al zei, je moet de juiste vinden.
Ikzelf ging nooit met meiden om, en toch heb ik iemand gevonden, hetzelfde gaat bij jouw gebeuren hoor! Iedereen heeft uiteindelijk wel iemand, ook jij.
Wat betreft mensen die je pesten, trek je er niets van aan, maak ze duidelijk dat jij gewoon nog niemand bent tegengekomen.
Je zal wel iemand vinden, maak je niet druk geloof me nou maar. :) Maar alsjeblieft, ga niet naar de hoeren, ga je later spijt van krijgen.
Beetje geduld hebben je komt er wel makker. ;)
Vind ik net goed ik was iets te vroeg en had liever dat het wat later was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind jou een topper! De eerste keer moet inderdaad speciaal zijn! Dus laat je niet gek maken door verhalen om je heen. Kinderen die op hun 13e worden ontmaagd...... moet je eens kijken uit wat voor milieu die komen.......... niet iets om echt trots op te zijn.
Nee hoor ik heb enorm respect voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf bij je eigen principes:

Wil je wachten totdat je de juiste persoon hebt ontmoet, schaam je dan ook niet voor het feit dat je nog maagd bent. Het is natuurlijk niet leuk als mensen (vrienden) je daarmee plagen.

Wil je zo snel mogelijk ontmaagd worden, dan kun je je afvragen of je 'de juiste' binnenkort zal tegenkomen.

Zoveel stelt 'de eerste keer' ook weer niet voor. Ik vond er niets aan en was wekenlang teleurgesteld. Pas na wat oefening wordt het leuk. Ik denk zelfs dat hoe meer je je daarvan voorstelt, hoe groter de teleurstelling zal zijn. Denk aan de eerste keer dat je ging fietsen, dat ging vast voor geen meter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag jezelf een schouderklop geven hoor! Trek je niets aan van de belachelijk lage leeftijden waarop ze nu seks hebben. Officieel mag je nog eens geen seks als je onder de 16 bent. Is wettelijk bepaald. Dus officieel zijn die van onder de 16 strafbaar ook nog.

Dat jij met iemand wil vrijen die je graag mag en gevoelens voor hebt is normaal.

Maak je maar echt niet ongerust. Aan jouw instelling kunnen nog veel een voorbeeld nemen!