IK ben 20en nog maagd ik heb de juiste nog niet gevonden ben ik abnormaal ?

Ik heb zo iets dat je dit moet doen met de juiste persoon die je graag ziet of goed bij voelt maar als ik hier al vragen lees in verband mensen die 11 of 13 zijn tsja..... Begin je zelf ook onzeker te worden.. Ik heb het gevoel dat ik de enigste ben in mijn buurt bijna iedereen heeft het al gedaan... IK ben ten einde raad... Heb nog nooit eigenlijk de juist persoon gevonden waar ik me goed bij voelde maar ben ten einde raad ik voel me abnormaal/ anders maar is dit wel terecht ?

ik ben zelf van plan geweest om naar de hoeren te gaan maar ik had me bedacht van dat het iets speciaals is en dat je dat met iemand moet doen waar je je goed bij voelt maar jah als je die persoon niet tegenkomt...wat moet ik doen...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps :rand informatie ik leef in een buurt waar de minimumleeftijd 15 is als je het doet. dus vandaar deze vraag.

Toegevoegd na 8 minuten:
Voor de duidelijkheid : Ik ben HETROSEXUEEL dus ik val op vrouwen

Het feit dat ik er mee zit is dat je tegenwoordig net lijkt dat je als man moet scoren en als je dan nog maagd bent tsja

Toegevoegd na 6 dagen:
Voor de duidelijkheid ik bedoel hier iet mee dat ik wil wachten totdat ik trouw maar gewoon totdat ik iemand vind die ik graag zie.......en wederzijd ma ja als je die niet tegenkomt begin ik een beetje onzeker te worden... Als je nog nooit serieuse relatie gehad hebt

Weet jij het antwoord?

/2500

Doe zoals je zelf wilt en trek je niets van anderen aan. Wacht op de juiste persoon en het juiste moment en geniet dan harder dan anderen die 'het' zomaar met (bijna) iedereen doet.

Ik ben 38 en nog maagd. Jaja, sabel me maar neer suusuu & Claudia

20 is een normale leeftijd

Damn, waarom heerst er nog altijd zo'n cliché over ontmaagd worden. Iedereen zegt altijd maar dat het speciaal moet zijn etc etc. Maar 9 van de 10 x is het genant, pijnlijk, gaan dingen fout.. Ontmaagd worden is altijd speciaal, het is immers iets wat je voor het eerst doet.. En waarom is iedereen altijd zo ontzettend trots op iemand die nog maagd is? Het gaat tenslotte tegen je biologische klok in als je te lang wacht met coïtus, waarom zijn mensen anders het meest vruchtbaar tussen hun 17e en 21e levensjaar? Als jij vindt dat je ontmaagd wilt worden dan doe je dat toch gewoon en als je vindt dat het niet het juiste moment is omdat het 'speciaal' moet zijn dan wacht je toch gewoon. Ik snap niet waarom je, je druk maakt over wat anderen wel of niet doen op welke leeftijd dan ook. Als iemand anders de sloot inspringt dan doe jij dat toch ook niet?

Ik ben zelf ruim 21 en heb zelf ook nog nooit seks gehad. Al moet ik wel zeggen dat ik er ook niet zo'n behoefte aan heb, mede doordat veel van mijn leeftijdsgenoten enkel gefixeerd zijn op seks en relaties en daardoor erg oppervlakkig zijn. Desondanks merk ik wel hoe minder druk ik me maak over dergelijke zaken hoe makkelijker je contact maakt. Ik denk dat je wat minder moet fixeren op de seks. Zorg er voor dat je allereerst lekker in je vel zit. Je zal zien dat dat het dan allemaal een stuk makkelijker wordt.

Heel gewoon, de juiste komt vanzelf als je ook op de plaatsen komt waar de andere sexe zich ook bevindt.

Het zal me wel duur komen te staan, met name door allerlei minpunten en dergelijke, maar ik kan het niet laten te zeggen. Ik ben maagd en de leeftijd van het volwassenworden al gepasseerd. Ik zou ook wel graag het bed willen delen met een meisje. Toch wil ik dat met een speciaal iemand doen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat kinderen naar bed met elkaar gaan. Kinderen n**ken elkaar voor een big mac, als ik het cru mag zeggen. Want zijn het geen kinderen als ze 13,14 of 15 jaar zijn? Meisjes die het eenmaal gedaan hebben, gaan zich als een slet gedragen. Ze hangen aan elke jongen en zullen nooit meer hetgeen kunnen geven aan we ze eerder hebben weggeven. Het is daarom door het stupide van de maatschappij dat mensen zich radeloos gaan voelen. Het is totaal niet nodig om je radeloos te voelen. Een gevoel van trots zou je moeten hebben. Puur omdat het weinig wat je nog prive kan houden, aan een speciaal persoon kan geven. Verder is het natuurlijk raar dat je zoveel mogelijk vrouwen ontmaagd moeten hebben, of in ieder geval mee gedaan moet hebben. Als ik veel vrouwen wil doen, ga ik naar de hoeren. Behalve dat je ze er niet voor betaald, zijn veel van die huppeltjes precies hetzelfde. Ze doen het met veel verschillende en praten stoer over hun bed verhalen. En diep in hun hart hebben ze spijt van dat ze hun lichaam aan de verkeerde hebben weggeven. Dit antwoord zal zeker niet iedereen bevallen. En het is recht van iedereen om zelf te beslissen, maar zo denk ik erover!

ik was 21 en ik heb met een gozer gedaan omdat niet als maagd dood wou gaan. niet beste reden. wacht op de waren,ik hoop dat hij voor jouw wel komt, ze zeggen van wel....

Bronnen:
mij zelf ervaring

ik ben ook nog maagd dus kom maar lang dan kunnen we even gaan oefenen voor we het echt gaan doen

Bronnen:
geertjan bossinga uit de stad groningen
groningen stad

Laat je niet gek maken, ook niet door je eigen gedachten hierover en volg je gevoel. Blijf wel een beetje nuchter hierbij. Maak het ook niet 'specialier' dan het is door het te gaan beschouwen als iets buitengewoons wat je alleen doet met een 'speciaal' iemand. Het vrijt gewoon fijner met iemand waar je echt van houdt, dat zal iedereen beamen. En op dat 'houden van' zijn evenveel variaties mogelijk als er mensen zijn.

je hebt nog de tijd van je leven voor je het komt echt wel vanzelf hoor! je wilt toch ook niet zo iemand zijn die met onwijs veel mensen naar bed gaat en hem dan weer peert, je moet gewoon wachten tot je echt iemand leuk vind die jou ook leuk vind en niet zomaar kieskeurig iemand van straat plukken veel succes ermee!;)

Nee ik vind niet dat je abnormaal bent. Je mag toch zelf bepalen wanneer je ontmaagd wordt, dat is niet leeftijdsgebonden. Als jij op de de juiste persoon wilt wachten moet je dat gewoon doen en dan vooral niet naar de hoeren gaan. En ik denk dat het vooral een ding is van mannen onder elkaar over dat scoren. Ik zelf vind het niet fijn als een man al heel veel vrouwen heeft gehad... maar dat is natuurlijk ook ieder voor zich. Naar mijn mening zijn dingen zo belangrijk als je ze zelf maakt.

Vaak liegen jongens daarover en zeggen dat ze al met meisje hebben gedaan,maar meestal is het niet waar,mischien wat gefrunnik met elkaar maar niet zelfde als echte penetratie.

Neeeee ga alsjeblieft niet naar de hoeren! De eerste keer moet bijzonder zijn, wat dat dus niet is als je met een betaald iemand het bed induikt. Wacht maar gewoon af, je geduld wordt vast beloont met iets heel moois. Ik weet zeker dat je toekomstige vriendin het heel fijn zou vinden dat je het nog niet met een ander gedaan hebt. Ik ben 18 en ook nog maagd. ''Hij'' zal vast nog wel komen...?

als je wilt weten of je 'abnormaal bent' moet je eerst voor je zelf vaststellen wat voor jou normaal is. normaal: gemiddeld, doorsnee, gewoon standaard ideaal normaliter, doorgaans, gebruikelijk, gewoonlijk, in de regel loodlijn Naar mijn mening is het niet gebruikelijk dat je op je 20ste nog maagd bent, of terwel je bent abnormaal ;)

Blijf bij je eigen principes: Wil je wachten totdat je de juiste persoon hebt ontmoet, schaam je dan ook niet voor het feit dat je nog maagd bent. Het is natuurlijk niet leuk als mensen (vrienden) je daarmee plagen. Wil je zo snel mogelijk ontmaagd worden, dan kun je je afvragen of je 'de juiste' binnenkort zal tegenkomen. Zoveel stelt 'de eerste keer' ook weer niet voor. Ik vond er niets aan en was wekenlang teleurgesteld. Pas na wat oefening wordt het leuk. Ik denk zelfs dat hoe meer je je daarvan voorstelt, hoe groter de teleurstelling zal zijn. Denk aan de eerste keer dat je ging fietsen, dat ging vast voor geen meter...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100