ik ben een meisje van 15, en heb voor de eerste keer seks gehad met mijn vriendje. maar het was direct gedaan. Hij komt te snel klaar. hoe komt dit?

We waren er allebei klaar voor, en ik verwachtte er niet te veel van, maar toch dat het langer zou duren. Na een halve minuut was het al afgelopen, omdat hij was klaargekomen. Dit gaf ons allbei een heel ongemakkelijk gevoel, en nu voelt hij zich schuldig tegenover mij. Nu ik vind het op zich niet zo erg, maar we zijn allebei bang dat het dan weer niet lukt, want dat is helemaal niet aangenaam. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Heel normaal dat dat gebeurt.
Een beetje lullig om te zeggen maar jongens van jouw leeftijd zullen zelden je de nacht van je leven geven.
Wel leuk om alles samen te ontdekken en vooral (van elkaar) leren.
Wees daarom nooit bang om jouw gevoelens en wensen kenbaar te maken, schaam je nooit om te zeggen wat je wilt !
Er zijn meer manieren om jou te plezieren en jij bent de enige die hem dat kan vertellen.
Dat is wederzijds natuurlijk ook jij zult nog een hoop leren gaanderweg.
Het is toch ook niet ineens voorbij als hij klaarkomt je kunt gewoon doorgaan e.v.t. een pauze inlassen (tussenspel) en hij heeft ook nog meer mogelijkheden om jou te plezieren en jij kunt hem ook opwinden zodat hij er na een poosje weer klaar voor is en de tweede keer duurt vast al wat langer.
Have fun !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoi, voor de eerste keer sex hebben is heel spannend (ik bedoel niet vervelende spanning, maar leuke spanning) en daardoor kwam je vriendje heel snel klaar. Dat is vaker zo. Maak je niet te druk, de volgende keer zal het (wat) langer duren. Gewoon ervan genieten en ik vind het heel positief dat je vriendje zich "schuldig" voelt. Hij hoeft zich niet schuldig te voelen, maar het geeft wel aan dat hij graag wilt dat jij het ook naar je zin hebt en dat is mooi!
Dus gewoon genieten (neem voorzorgsmaatregelen die nodig zijn ivm zwangerschap en overdraagbare ziektes!!)

en..uhhh... je hoeft toch niet meteen te stoppen nadat je vriendje is klaargekomen? Ga voor een tweede rondje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En...was het voor je vriendje ook de eerste keer?
Zoals met veel dingen geldt ook hier: "oefening baart kunst".
Stressen heeft geen zin.

Op jullie leeftijd komt het heel vaak voor dat jongens snel klaarkomen. Maar daar staat tegenover dat ze veel vaker achter elkaar "kunnen".

Naarmate je ouder wordt gaat het doorgaans langer duren en "kun" je het minder vaak achter elkaar.

Veel plezier en geniet er van, lang of kort.