Mijn man heeft (bijna) nooit behoefte aan geslachtsgemeenschap, hoe dat zo?

Een initiatief van zijn kant hoef ik zowiezo niet te verwachten. Ik word (vind ik) vrij vaak afgewezen, en dat voelt niet echt fijn. We zijn 10 jaar samen, 2 jaar getrouwd en hebben kinderen, hij is 35 en ik 28. Mijn man klaagt vaak over werkdruk en dat hij veel aan zijn hoofd heeft, maarja ik neem aan dat de meeste mensen gewoon werken en een privé leven hebben. Ik geloof dat hij veel van me houdt, hij heeft dat met andere dingen al genoeg bewezen. Hoe kan ik daar verandering in brengen om wat meer intimiteit en seks terug te krijgen in ons leven? een huwelijk zouden 2 mensen aan moeten werken toch?

Toegevoegd na 47 minuten:
Buiten dat is hij de aller liefste, en staat dag en nacht voor me klaar.. niks negatiefs op aan te merken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Uit jouw verhaal is moeilijk af te leiden wat de oorzaak er van is, als je de oorzaak weet, kan je ook aan een oplossing werken, je hebt het over werkdruk en veel dingen aan zijn hoofd, maar zoals jezelf zei zal hij vast niet de enige zijn daar in. Het zou ook een medische (psychologische) oorzaak kunnen hebben? Een man kan nog wel veel van zn vrouw houden en door de jaren heen kan de aantrekkingskracht minderen, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien kan je er voor zorgen dat hij een aantal weken minder hoeft te doen buiten zijn werk om en dat er geen andere dingen zijn waar hij over piekeert, misschien dat er dan wat veranderd? En mocht het zo zijn dan weet je ook gelijk waar het probleem lag. Succes.

Als er eenmaal kinderen zijn vergeten mensen vaak dat ze ook nog seksuele partners zijn. Werkdruk is 1 van de dingen die kunnen demotiveren :-) Breng de kinderen onder bij opa en oma, ga samen een weekendje weg ... lekker relaxen en aandacht aan elkaar besteden. Veel succes!

Een beetje jaloers maken kan helpen bv wat vaker over die nieuwe collega hebben of die heerlijke lekkere filmster het helpt egt en ik zou je kledingstijl wat aanpassen een stuk sexier gekleed door het leven gaan ( ik besoel er niet mee dat je er niey leuk of mooi genoeg uitziet) alleen doen je dagelijkse kleding meestal niet veel voor een man veel transformatie is hetgenw wat eeen man doet borrelen vaker ander haarstijl makeup die je net iets anders uit laat Zien zorg ervoor dat je altijd supersexy uitziet Zelfs thuis op zondag of werk eerst zal hy verward Zijn maar erna niet meer en kan hy niet meer van je afblijven succes!

Ik herken dat wel (als man) Ook ik heb minder behoefte zonder dat dit mijn gevoel voor mijn vrouw heeft verandert. Het verhaal van mijn collega's dat ze elke dag bezig zijn neem ik ook met een korrel zout. Ik heb 2 kinderen, drukke baan een hobby en dan ben je moe als je gaat slapen. En toch vindt ik het heerlijk dat mijn vrouw naast me ligt. Wel merk ik dat als mijn vrouw uitzichzelf avances maakt in bed en me wat streelt en kriebelt, dan komt de zin wel. En van een vrouw die heel veel moeite voor je doet komt de zin op een gegeven moment wel hoor. En toch...... soms ook niet. Zie dat niet als afwijzing. Hoe lastig dat ook klinkt. geniet van de wel momenten en maak het bespreekbaar. Vraag wat hij wel leuk vindt. Ik ga eigenlijk wel om van wat masseren van mijn rug en buik. Andersom heb ik wel eens zin maar mijn vrouw niet zo. Dan accepteer ik dat. En het heeft echt niks met houden van te maken hoor!

Hebben jullie het ooit weleens over een fantasie gehad die je nog nooit waar gemaakt hebt misschien is nu de tijd neem het heft in eigen hand en ga er voor.

Gezien je verhaal beschouw ik het uitgesloten dat je man er een ander op na houdt. Misschien help het als je gebruik maakt van de natuur. menig man wordt 's morgens wakker met een ochtend-erectie. Misschien helpt het als je die staande houdt en je man goed opgewonden maakt. Veel mensen met werkstress presteren na een nachtrust beter dan er voor. Ik bedoel dit niet gemeen of manipulerend maar je man zal mogelijk op gang geholpen moeten worden, zodat zijn testosteronniveau weer oploopt, wat dat is mogelijk in slaap gesukkeld. Er zijn specifieke zones waar je man sterk op reageert (dat doet vrijwel iedere man) en als hij nog slaapt kun je hem prettig wakker maken. Kondig het wel aan en vraag ruim vooraf toestemming om de erotiek nieuw leven in te blazen. Ik spreek uit ervaring en was ook " in slaap" gesukkeld. Ga maar eens op zoek naar hoe je je man kunt opwinden. Daar zijn echt methoden voor die vrijwel nooit falen. Als je je man gedurende een periode "in vuur en vlam " weet te houden, neemt hij het waarschijnlijk zelf over en heb je jouw minnaar terug. helaas kan ik binnen het bestek van GV niet verder gaan maar het lid is niet de enige zone waar je een man mee in actie kunt krijgen. Het is geen straf om als man wakker te worden terwijl hij door jou als minnares al verwend wordt door hem voor te bereiden maar vraag ruim vooraf wel instemming ..... Hopelijk kun je hier wat mee.

Als man herken ik ook dat probleem. Een goede methode is om je man een goede massage van jou aan te bieden. Je hoeft niet een ervaren masseuse te zijn om iemand te masseren maar wel is het nodig een goede olie te gebruiken. Vertel hem maar rustig dat het je niet om de sex is te doen maar dat je hem een keer liefdevol wilt verwennen. Jullie hebben immers een goede relatie! En jij weet vast wel de plekjes die een man graag gemasseerd wilt hebben....

Er is maar een correct antwoord of je het wilt of niet relatieterapie. Je man kan een depressie hebben, jij kan teveel druk leggen, het kan iets zijn uit het verleden, enz... Al die vragen maken het nog moeilijker. Gewoon naar een terapeut. Bovendien twijfel je aan hem: ik geloof dat hij van me houd; en het verwijzen naar zijn werkdruk doet je blijkbaar onbewust ook twijfelen met je vergelijking naar andere koppels, ... Geloof me dit is werk voor de terapeut of je relatie is straks de pineut.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100