Hoe kan ik zorgen dat ik vrouwen minder als lustobject zie?

Veel last heb ik er niet van, immers een dirty mind is een joy forever... Alleen als ik een vergadering heb of een cursus waar een mooie vrouw bij aanwezig is ben ik nogal afgeleid doordat ik alleen maar op haar let en mis dan de halve vergadering...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, wat ben jij erg! Goed dat je het weet van jezelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik kan ook nogal overdonderd raken van een mooie vrouw.

Het beste antwoord

Het zit je tegen, omdat je vrouwen liever als een volledig persoon wilt zien. Vanwege haar karakter en niet alleen haar uiterlijk of als 'voorwerp'.

Dus als je merkt dat jij weer die 'verkeerde' blik hebt, dan moet je proberen om nog dieper in haar te kijken. Hoe zal zij zich voelen, hoe zal zij als een persoon zijn. Ga dan eens dieper kijken...

En laat het dan los... Want zij is nu een persoonlijkheid, een vrouw welke er gewoon mag zijn. Je hoeft er niets meer mee, en zij mag volledig in haar eigen waarde blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

misschien moet je jezelf eens verdiepen in het fenomeen vrouw.kom je er misschien achter dat er meer is dan het lustobject.dan hoef je vrouwen niet perse minder als lusobject te zien ,maar tegelijkertijd als een volwaardig mens.niet of-of,maar en-en.

Toegevoegd na 1 minuut:
lusobject=lustobject.
13 jaar geleden
Een vrouw is een volwaardig deelnemer net als de man aan de maatschappij en geen lustobject. Lust is iets wat je maar met intimie moet uitwerken
13 jaar geleden
Stel je eens voor dat jouw collega's op dezelfde manier naar jou kijken. Dus je niet waarderen om je werk, hersenen, capaciteiten, intelligentie, maar alleen 'n sex object zien. Zou je dat dan leuk vinden? Echt waar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jezelf wat dit betreft gewoon een schop onder je kont!!!
De interesse kun je niet uitzetten, en waarom zou je ook.
De keuze is echter aan jou wat je er mee wilt doen.
13 jaar geleden
Er is eigenlijk helemaal niets vreemds aan jou. Heel normaal en gezond.

Veel vrouwen hebben hetzelfde met interessante mannen.
Zolang je ze maar met respect behandeld en niet alleen als lustobject zal geen enkele vrouw (uitzonderingen volgen in de reactie hieronder) het vervelend vinden dat je ze aantrekkelijk vindt en of erotische gedachtes hebt.

Vervelender is het dat je halve vergaderingen mist daarvoor zul je een andere vraag moeten stellen bijv. hoe kan ik mijzelf beter concentreren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de eerste plaats moet je dagelijks je lust voldoende kunnen bevredigen door een stevige sexuele relatie. Dan valt de obsessie vanzelf weg. Dat is net zoals met eten. Als je geen of veel te weinig eten tot je neemt, zal het moeilijk zijn om je ogen af te houden van lekkere spijzen. Pas als je op tijd en stond je maaltijden neemt, zul je je kunnen concentreren op andere zaken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,als je er verder niks mee doet en een vrouw/meisje gewoon behandelt en in haar waarde laat,is er niks mis mee.
Ikzelf heb het ook gewoon als ik een lekker meisje tegenkom,maar dan wil dat nog niet zeggen dat je d'r gelijk wil bespringen (ja,ok in gedachten dan wel...)
En anders,als je als man of jongen herlemaal geen lustgevoel meer wilt hebben,moet je je om laten bouwen tot vrouw.