hoe werkt seks in het echt?

je ziet in films enz. dat seks heel grof enz. is maar is dat ook in het echt zo? en hoe is het dan in het echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Nee joh,da's allemaal opgeblazen.
Als je echt van een meisje houd,dan doe je echt héél lief tegen d'r en is t eerst wat friemelen enzo,en dan ga je gewoon steeds verder.
Maar op het hoogtepunt is t tuurlijk allemaal heftig (klaarkomen enzo).
Maar daarna gewoon ff chillen met elkaar,dus niet gelijk weglopen ofzo bedoel ik.
En als je een meisje bent,dan wil je gewoon met respect en zachtjes behandeld worden,maar dat is toch normaal?
Ik bedoel: als je van elkaar houd dan ga je toch hééél teder en zachtjes met elkaar om,en zeker met sex ghebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

In het echt gaat het met liefde en totale respect voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je in films ziet is niet echt..het zijn mensen die dik betaald worden om sex films te maken..wat je samen beleefd met een man of een vrouw is echte liefde..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe het in echt gaat ben je zelf de baas over.

Als jij ruig wilt doen, doe je ruig. Als je soft wilt doen, doe je soft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ geef je gelijk hoor...
Rieneke1
13 jaar geleden
lijkt me niet echt een superadvies, aan een jong iemand die het waarschijnlijk voor het eerst gaat doen met een onervaren meisje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet niet watvoor persoon het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het is ook niet als advies bedoeld naar ik aanneem, zoals de vraag gesteld wordt is dit tot nu toe het enige juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ maar wel opletten dat je het allebei ruig, soft of gewoon wilt.
Veel dingen uit een film zijn niet zoals het in de realiteit gaat. Sex niet. Overvallen niet. Ziekenhuisseries niet. Politieseries niet. Het is allemaal verfraaid of geweldadig gemaakt omdat de consument dat wil zien. Maak je niet druk. Tegen de tijd dat jij aan sex toe bent zal je hetzelf heel rustig moeten ontdekken. Je kunt niet uitleggen hoe het is, dat moet je ervaren.
13 jaar geleden
Dit kan, maar hoeft niet. Meestal als mensen net beginnen met het ontdekken van seks, gaat het er vooral heel voorzichtig en liefdevol aan toe.
Wanneer men wat meer ervaren is, wordt er wat geëxperimenteerd om te kijken wat voor dingen er verder nog leuk kunnen zijn, wat bijvoorbeeld dus grof kan zijn.
Maar in sexfilms gaat het er grof aan toe omdat die met name op mannen zijn gericht, en dus het concept van 'grote stoere holbewoner' moet aanspreken.
Wil je een film zien waarin seks zachter is, denk dan bijvoorbeeld aan de scene in Cruel Intentions, of de meer romantische 'vrouwen'films.
Hou in de gaten dat seks in het echt alleen puur dat is wat jezelf en de ander fijn vinden, of dat nu grof, zacht, of iets er tussenin is. Als het maar goed voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,
als jij seks hebt met iemand
waar je van houdt en die
respectvol met jou omgaat
dan is het eerder soft dan ruig (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat zoals je het zelf wilt en de ene vrijpartij is de andere niet. belangrijk is wel om aan tw voelen en ook gewoon te bespreken wat je lekker vind. Zeg niet wat je niet wel. Druk het uit in wat je wel wil en zoals in een andere reactie wordt gezegd. Mooie sex is sex met respect voor elkaars grenzen en ideeën. Er zijn overigens ook films met respectvolle sex en niet alleen maar harde porno.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks is alleen seks als alle deelnemers het als plezierig ervaren. Alles waar dat niet het geval is, is misbruik, mishandeling of erger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je écht van elkaar houdt en je bent er beide klaar voor dan kun je het overwegen om een stap verder te gaan. In films doen ze het met iedereen maar dit is in het echt heel anders, bij de meeste gevallen natuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen. Ik zou er voorzichtig mee zijn, en hopelijk is je partner dat ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heey Girl...Dar ligt er z0iez0 aan h0e men elkaar kent en elkaars verwachtingen en belevingen ervaart wat zijn jou en/of zijn fantasieen en daarin wat sexualitet betreft, maarja, idd het kan er dan wel `lekker`aan toegaan het is dasn z000n lekker gev0el dat je al maar meer wilt...eigenlijk lijkt het dan 0p drugs gebruik, want daarin worden hormonen aangemaakt die ook met sex aangemaakt worden..ik weeet nietg zeker hoe die hormonen heten maar volgens mij heet die stof; Endorfine wat maakt dat jij je prettig voelt in bepaalde omstandigheden. gr. bb