Waarom worden sommige mensen opgewonden van mensen in uniform?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe je deze vraag bedoelt, maar ik wond me laatst op aan een "Marokkaanse Agent "in Nederlands uniform met 2 oorbellen en een staartje onder zijn pet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apart dat een marokkaanse agent, helemaal in Nederland is.

Het beste antwoord

Bedoel je het op een manier als ; vrouwen worden opgewonden van mannen in uniform of; pubers en mensen in het algemeen worden negatief opgewonden door met name een politieuniform?

Ik als vrouw kan over her eerste zeggen ; Ja, een man in uniform straalt iets uit. Een man in uniform staat er!
Let maar eens op, in een uniform worden de schouders gerecht, de borst wordt vooruit gezet en de meeste mannen zijn trots op het uniform. Ze vertegenwoordigen iets , ze stralen iets uit wat ze niet uitstralen in een shirt en jeans. Dan gedragen ze zich nonchalanter. Je hebt ook in zekere mate gezag gekregen door datzelfde uniform.
Dat geeft een zelfverzekerde houding en de meeste vrouwen houden wel van mannen die zelfverzekerd zijn want daar voelen ze zich veiliger bij. Een vrouw heeft graag iemand bij zich waarvan ze weet dat hij haar beschermd. Ik denk dat een uniform dat gevoel geeft, omdat de man hierin een houding heeft die hem zelfverzekerd doet lijken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het heeft iets spannends, bij dat uniform hoort vaak ook een houding en die combinatie maakt het spannend
Dwz dat vind ik...
En niet bij alle uniformen heb ik dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een " fetish " zijn . ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het straalt gezag uit. En dat is met name voor vrouwen een aantrekkelijk gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wind me dan op, omdat die mensen aan hun uniform autoriteit menen te kunnen ontlenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep... dat zijn de gefrustreerde sukkels die thuis niets te vertellen hebben. Helaas vallen er nogal aardig veel in die categorie.
Je hebt natuurlijk uniformen en uniformen. In het algemeen worden mannen meer opgewonden van een meisje in een kort verpleegstersuniform, dan van een meisje in een fanfareuniform. Schoolmeisjesuniformen schijnen ook nogal in trek te zijn , omdat ze iets jeugdigs uitstralen. Eigenlijk is er voor elk uniform wel ergens een liefhebber te vinden die er iets seksies in ziet.
13 jaar geleden
Voor vrouwen kunnen uniformen beteken dat deze man competitie heeft en succesvol is en dus goede genen heeft.

Omdat hij zeer succesvol is zal hij wel zeer veel zelfvertrouwen hebben en goede genen heeft.
Ook kan ze zien dat hij ook competitief is... Dit toont dat zijn sperma sneller en beter is en dus meer kans is op een bevruchting bij de vrouw....

Voor mannen kan bepaalde uniformen een soort van sexy uitstraling geven en het kan ook aantonen dat deze vrouw succesvol is en dus goede genen heeft....