wat houdt eerst flirten en dan opeens onverschillig zijn in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
4.9K

Antwoorden (9)

Dat de liefde - zo die er al was - over is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spelletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag niet met liefde 'spelen'. Je gaat toch niet 'alsof' doen? Schandalig.
De persoon speelt een spelletje met je. Eerst interesse tonen en daarna hard to get spelen.

Manier om er op te reageren is door ook onverschillig te doen. Laat de volgende stap maar bij de ander liggen, als die stap er al gaat komen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou antwoord overtuigd mij het best ;D
Second thoughts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is aandacht proberen te trekken. Hij is niet plotseling onverschillig, maar wil zien hoe jij reageert op zijn zgn. onverschilligheid. M.a.w. hij hoopt op contact van jouw kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook betekenen, dat jouw reacties op zijn flirt niet zó waren, dat hij de kennismaking verder wil voortzetten. Hij had misschien andere reacties/terugflirten van jou verwacht, en toen die niet kwamen zoals hij dat in z'n hoofd had, was de interesse weer over - een soort uitgegooid hengeltje, waar de vis (=jij) niet toegehapt heeft, in zijn ogen. Dus dan een 'dan niet' van zijn kant, en overgaan tot het uitgooien van z'n hengeltje naar de volgende vis....

Als jij hem wel zag zitten, heb je een kansje gemist, en zal je dus in actie moeten komen. Maar als je dacht : wat moettie van mij??, dan is de rust weer teruggekeerd in de tent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de flirter (niet) gekregen heeft wat hij wilde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlgs mij om je uit te testen,weet je.Om te kijken of je wel écht om iemand die zo doet geeft.Het= gewoon uitproberen van hoe jij reageert op die ander + kijkt diegeen ook wat voor karakter jij hebt,of dat je gauw opgeeft enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ofwel heb je té koel gereageerd ofwel juist het omgekeerde. Hoe oplossen? Als je te koel was geef dan subtiele seintjes dat je hem wel ziet zitten (bv oogcontact, glimlach). Ga zeker niet achter hem aanlopen, een man die je ziet zitten reageert wel zonder dat je er te veel moeite voor moet doen.
als je juist teveel achter hem aanholde en hem daardoor onverschillig maakte, neem dan fors gas terug en doe niets meer. Maar dan ook helemaal niets. Dat betekent natuurlijk niet dat je met hem niet meer mag praten als dat toevallig zo uitkomt, maar doe zelf geen moeite hiervoor. En hou het gesprek de eerste keren kort.Stimuleer met andere woorden zijn jachtinstinct..

Veel sterkte en succes!