Zouden we kunnen aan leren Om te lachen i.p.v huilen als we pijn hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee voor een experiment!

Antwoorden (2)

Nee, pijn is namelijk niet grappig. Dat zal ook niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet vaak lachen als ik pijn heb, heel raar vind iedereen dat altijd. Stoot ik keihard mijn teen en begin ik ineens te giechelen.

Ik heb wel vaker dat ik anders reageer dan de meeste mensen op dingen, kan door mijn lichte vorm van Asperger komen (soort van autisme).
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Heel eerlijk, heb je dat ook bij overlijdingsberichten?
Kimath
13 jaar geleden
Dat is een ander soort pijn, daar heb ik dat niet, dan voel ik wel pijn en verdriet. Ik heb soms wel moeite om me in te leven als iemand verdrietig is over het overlijden van een dierbare, maar dan denk ik terug aan hoe ik me voelde toen mijn opa overleden was, en dan snap ik beter hoe die zich moet voelen.