Hoe komt het dat ik dingen doe in mijn slaap?

De laatste tijd Doe ik allemaal soorten dingen in mijn slaap. Ik hen vaak gehad dat mijn wekker af hoort te gaan. Maar word dan uren later wakker en heb hem nooit gehoord. Nee ik heb niks uitgedaan in mijn droom. Het js alsof hij nooit is afgegaan. En laatst (ik slaap met een nachtbeugel) werd ik ineens om 4 uur wakker. En lag die beugel naast mij op mijn tafel (ik had hem wel in tijdens het slapen) en vond dit heel raar. Dus als iemand weet wat dit is en hoe het stopt. Reageer dan alsjeblieft

6 maanden geleden
in: Psyche
Pieterke
6 maanden geleden
Heb je de laatste tijd veel spanningen gehad, veel dingen te verwerken gekregen of gewoon een hele drukke tijd gehad? Dan kan het zijn dat je dit in je dromen aan het verwerken bent. Dan kun je hele rare dingen gaan dromen en zonder dat je je er van bewust bent soms vreemde dingen gaan doen en soms ook heel diep gaan slapen waardoor je de wekker niet hoort. Als dit het geval is probeer dan wat gas terug te nemen. Ik zou me er verder niet al te druk over maken. Ik neem tenminste aan dat je geen medicijnen gebruikt. Sommige medicatie kan dit soort dingen ook teweeg brengen.

Geef als eerste antwoord