Hoeveel groepsbegeleiding op afdeling psychiatrie?

Waar kan ik regels of normen vinden over hoeveel groepsbegeleiding er op een besloten afdeling van de psychiatrie horen te staan op hoeveel mensen. Wie weet waar ik dat kan vinden?

6 maanden geleden
in: Psyche
jc54
6 maanden geleden
Dit is mede afhankelijk van de mate waarin een cliënt psychiatrische begeleiding nodig heeft. Er zijn patiënten (cliënten) die een één op één begeleiding nodig hebben, maar er zijn er ook die best met drie of vier personen en één begeleider kunnen volstaan.
JB22
6 maanden geleden
Hoi! Dank voor je reactie. Ik ben het hier mee eens en dit weet ik idd. Maar ik zou graag eens willen weten wat de richtlijnen in het algemeen hier voor zijn.

Geef als eerste antwoord