Het is verstandig om in overleg met jouw arts met dit medicijn te stoppen. Het best kun je er minstens vier weken over doen om dan langzaam af te bouwen. Zo voorkom je ontwenningsverschijnselen zoals zweten, misselijkheid, gebrek aan eetlust, diarree, angst, slapeloosheid, onrust, loopneus, spierpijn en vreemde gevoelswaarnemingen zoals kriebels. Niet iedereen heeft hier evenveel last van.
Na plotseling stoppen treden de ontwenningsverschijnselen vaak pas na één tot vier dagen op. Meestal zijn deze twee weken later weer over.
Amadea
een jaar geleden