Ik heb een gevoel dat ik aangekeken wordt, hoe komt dat?

Ik heb redelijk vaak een sterk gevoel dat ik aangekeken wordt. Ook in mijn eigen slaapkamer wanneer niemand er is. Ik heb ook vaak gevoel dat er iemand bij me is. Ben momenteel net 17 en heb wel eens contact opgenomen met van die mensen die in de wereld van geesten zitten. Hun hebben vermoede dat er een angel bij me is die mij beschermt tegen demonen ofzo??
Maar dat ik hem/haar nog niet toegelaten heb om mij te laten beschermen. Ik verbeeld mij ook soms dingen.

Toen ik klein was een man naast me kast elke avond.
Iemand die langs me liep ik keek achterom vrij direct en was verdwenen. En terug weg het zelfde verhaal.

Heb ik dan een gave? Of zit het tussen me oren.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Psyche
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Je huisarts kan je doorverwijzen naar professionele hulp
Pieterke
een jaar geleden
Stop met het contact opnemen met geesten of mensen die zich met de geestenwereld bezig houden en richt je op het heden. Ga iets doen wat je plezier en afleiding bezorgt en laat de geestenwereld, zo die al mocht bestaan met rust. Je leven is hier op aarde met de mensen die op aarde leven.

Antwoorden (1)

Je lijkt psychisch niet in orde,praat eens met je huisarts en ev.psychiater.
Dit heeft niets met geesten te maken want die bestaan niet.
fremar
3 jaar geleden
Jona
een jaar geleden
Geesten bestaan niet? Dus G-d liegt?!