Ik hoor Duitse stemmen in mijn hoofd wat nu??

Sinds ik soms alleen boven in mijn kamer zit hoor ik Duitse stemmen en voetstappen sinds ik niet echt veel daar door kan slapen krijg ik er problemen door en wordt ik gek verklaart door anderen wat moet ik nu doen???

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Psyche
1.9K

Antwoorden (2)

Als het blijft doorgaan kan je bij de huisarts een afspraak maken.
Eerst zou ik het proberen te verdrijven door iets te gaan doen, maakt niet uit wat. Sporten of 10 keer de trap op lopen, de hond uitlaten, boodschappen of iemand helpen. Gewoon iets doen, bezig zijn en niet gaan zitten wachten totdat je stemmen hoort.

Als je in je bed ligt: pak een boek en ga lezen. Werkt prima om in slaap te vallen. Probeer maar.

Succes, Roberto!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent Niet gek. Het brein is een complex iets wat van alles en nog wat kan creëren.
Ga naar de huisarts en vertel duidelijk wat je ervaart.
Misschien kan hij/zei je door sturen naar iemand die dit soort zaken begrijpt en kan oplossen. Niet blijven aan modderen.