wat betekent "eronder gaan zitten " bij behandeling in de psychiatrie?

6 jaar geleden
in: Psyche
1.9K
Antoni
6 jaar geleden
Dat lijkt mij geen officiële term in de psychiatrie. Waar ben je deze tegengekomen? Wat is de volledige tekst of context?
SimonV
6 jaar geleden
Gokje: de therapeut gaat de patiënt pleasen als therapeutisch middel? https://www.trouw.nl/home/man-vindt-weg-naar-praatstoel~a0bd5658/

Antwoorden (1)

Hier in België verstaan we daar onder dat de medicatie wat te goed sederend werkt,patiënt is er(te) suf van.
fremar