Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe kan angst erger worden?

Ik moet voor school een onderzoekswerkstuk maken. Ik heb hiervoor het onderwerp angsten gekozen. Ik heb het i-net afgestruind opzoek naar een begrijpbare en duidelijke uitleg maar dit is me niet gelukt. Misschien kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik ben 16 jaar dus een beetje uitgebreid en makkelijk uitgelegd zodat ik het goed kan uitleggen in mijn werkstuk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het valt te zien of je angsten als een geheel ziet of een bepaalde angst wilt bespreken , je kan angsten opdelen via fobieen maar evengoed kunnen trauma's hier een rol in spelen . Je kan anders eens kijken op scholieren.com een website gemaakt Door scholieren voor scholieren ...je vind er voorbeelden van werkstukken en doordat het Door scholieren is gemaakt is het makkelijk verstaanbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100