Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan angst erger worden?

Ik moet voor school een onderzoekswerkstuk maken. Ik heb hiervoor het onderwerp angsten gekozen. Ik heb het i-net afgestruind opzoek naar een begrijpbare en duidelijke uitleg maar dit is me niet gelukt. Misschien kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik ben 16 jaar dus een beetje uitgebreid en makkelijk uitgelegd zodat ik het goed kan uitleggen in mijn werkstuk.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Psyche
1K
Erna55
7 jaar geleden
Begin bij uitzoeken wat angst is.
Kijk dan bij fobieën.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt voor een makkelijke uitleg inderdaad naar scholieren.com, maar kijk ook eens op stressplein.eu. Als je op angsten zoekt zul je verschillende duidelijke artikelen vinden over angsten. Bronnen:
- https://stressplein.eu/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het valt te zien of je angsten als een geheel ziet of een bepaalde angst wilt bespreken , je kan angsten opdelen via fobieen maar evengoed kunnen trauma's hier een rol in spelen . Je kan anders eens kijken op scholieren.com een website gemaakt Door scholieren voor scholieren ...je vind er voorbeelden van werkstukken en doordat het Door scholieren is gemaakt is het makkelijk verstaanbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding