Zorgen angstremmers ook voor rustigere ogen en wegkijk bewegingen?

Soms als je in gesprek bent met iemand en je zit tegenover elkaar kan het soms gebeuren dat je de blik van de ander ongemakkelijk vind en vervolgens wegkijkt of knippert met je ogen.
Maar als je angstremmers of zoiets slikt doe je dat dan ook minder?

8 jaar geleden
in: Psyche

Antwoorden (1)

Ja, angstremmers kunnen helpen bij rustigere ogen en wegkijk bewegingen. Angstremmers kunnen de angst verminderen die vaak de oorzaak is van deze bewegingen. Het is belangrijk om een arts te raadplegen om de juiste behandeling te krijgen.
Bronnen:
4 maanden geleden