Wat betekent mijn (nieuwe) slaappositie?

Sinds een paar maanden word ik steeds vaker wakker helemaal 's ochtends helemaal onderaan het voeteneind. Ik lig op me rug, met me benen zo ver buiten het bed gestoken dat ik bijna me knieën kan buigen en ze op de grond kan zetten. Dan heb ik in me slaap al meerdere malen me voeten tegen het kastje gestoten die daar staat maar dan heb ik het toch niet door dat ik weer afgezakt ben, pas als de wekker gaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Psyche
Cryofiel
9 jaar geleden
Stop je dekbed aan het voeteneinde onder je matras. Dan kun je niet meer naar beneden zakken.
Erna55
9 jaar geleden
Het betekent dat je naar beneden bent geschoven in je slaap.

Antwoorden (2)

Mogelijk heb je meer last van stress, waardoor je tijdens je slaap ook heel druk bent. Dat heb ik tenminste altijd, dan loop ik te schoppen, slaan en praten.
9 jaar geleden
Waarschijnlijk staat je bed scheef. Zet hem waterpas.