Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb verkering met een meisje met een ongeremde hechtingsstoornis. Heeft iemand tips met hoe ik zoveel mogelijk rekening met haar kan houden?

Ik ben 18 en zij is 16. We hebben nu 4 weken verkering.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Psyche
872
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Houd vooral ook rekening met jezelf: bewaak je grenzen!
liveisgreat
10 jaar geleden
euh... kan je je vraag even verduidelijken? dit syndroom ken ik nog niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Liveisgreat. Kan je niet op internet iets vinden van die stoornis?
liveisgreat
10 jaar geleden
er staat enorm veel info over hechtingsstoornissen, inderdaad. maar het één spreekt het andere tegen. om goed te kunnen antwoorden is het nodig dat er kort uitgelegd wordt wat er juist gebeurt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat je ouder bent geeft je wat meer stabiliteit, maar zorg dat je steeds het goed voorbeeld blijven geven van wat wel en niet acceptabel gedrag is.

Maak geen misbruik van de situatie en wees er voor haar als zij je nodig hebt, maar denk ook aan jezelf en neem op een op zijn tijd afstand en bij twijfel zoek advies hoe je met grensoverschrijdend gedrag om dient te gaan.

Maar blijf zorgen dat het gedrag en de mens achter het gedrag gescheiden houdt.
Misschien vind het gedrag zeer prettig of wat minder prettig. Maar het blijft je vriendin en deze dien je wel met respect te behandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding